Stránka 1 z 3
Uvolněná downpipe..
Napsal: 04.04.2006, 14:35
od Caizi
Tak jsem knečně vyřešil problémy s cukáním pumpa (thanx SWED) a víkend jsem jezdil bez problému, až do chvíle než se mi povolila downpipe (řve to jako traktor) a bov přestal foukat..měl bych pár dotázků:
1. Dá se dotáhnout nějak downpipe bez vytažení motoru? zkoušel jsem snad všechny druhy klíču a žádným jsem se tam nedostal tak abych to mohl dostatečně utáhnout.. a jediný šroub ke kterému jsem se po chvlili dostal se nějak zalomil zmetek..
2. Přestal mi foukat bov, tak mě napadá jestli to je tím že je to povolený, nebo se mi tím teplem co vycházelo z uvolněné downpipe nemohl poškodit BOV, nebo dokonce turbo?
Napsal: 04.04.2006, 17:49
od Kentoya
já to dělal jen na sundaným motoru, nevím neporadím
Napsal: 04.04.2006, 17:52
od Martin_534
downpipe se utáhnout dá, bov rozeber, promaž a měl by fungovat
Napsal: 05.04.2006, 14:30
od Caizi
a jak?:-) No ten bov bude asi promazaný dost..bo mi z něj furt fučí olej (i když je to divné, když mám ucpané PCV)..mám to vyčistit i tak?dik
Napsal: 05.04.2006, 17:25
od blázen
jo downpipe se da povolit,dotahnout,sunda,nasadit na autě přímo bez vytažení motoru, tušim sem něco dělal sezhora a zbytek zespodu.
Napsal: 05.04.2006, 18:26
od Kentoya
jestli máš bov hned za turbem a máš ho plnej oleje, začni zhánět nový turbo, na 95% odchází a dlouho nevydrží, zkus vůle a uvidíš
Napsal: 05.04.2006, 18:42
od Caizi
blázen píše:jo downpipe se da povolit,dotahnout,sunda,nasadit na autě přímo bez vytažení motoru, tušim sem něco dělal sezhora a zbytek zespodu.
jakým klíčem...nepamatuješ si?
Napsal: 05.04.2006, 18:47
od Caizi
Kentoya píše:jestli máš bov hned za turbem a máš ho plnej oleje, začni zhánět nový turbo, na 95% odchází a dlouho nevydrží, zkus vůle a uvidíš
Na ty vule se mrknu..ten bov začal stříkat olej po tom co sem měnil olej a trošku ho dal víc a to i přesto že jsem ucpal PCV a vačky spojil do jedne hadice..
jinak to turbo ale tahlo jak divé dokud se neuvolnila downpipe...takže mi nepříjde, že by bylo KO...ale zase je pravda, že jak sem ucpal ten PCV a použil jsem dva jednosměrné ventily tak pokud sem tam měl ty ventily tak to dýmilo z vyfuku jak divé..a to i přesto, že pružinka ve ventilu není nijak silná...tak nevím..
Napsal: 05.04.2006, 19:08
od Kentoya
než mi umřelo poprvé tak mi taky jezdilo jak čert a lopatky už přitom lízali stěny
trocha víc oleje neuškodí, ale max dvě deci navrch, pak už to není moc dobrý a začíná se tlačit kam nemá (gufera atd)
Napsal: 05.04.2006, 21:46
od Caizi
Těžko říct ale vzhledem k tomu, že do motoru by se mělo vlézt 3,5 litru a mě v kanistru zbylo min 3 deci tak by to teoreticky nemělo být s tím tak hrozné..
Ale zkontroluju ty vůle, a pak zkusím vyčistit ten bov, a celé potrubí a uvidíme..doufam, že to nebude až tak špatné s tím turbem..
Napsal: 05.04.2006, 21:50
od blázen
to nevim jakym klíčem,ale neni to zas tak hrozne, pokud to nezvladneš se stav utahnem to
Napsal: 06.04.2006, 16:54
od Caizi
dobra..ale mám tam zalomený šroub, takže se možná pustím do výjmutí motoru..jak tady spousta tvrdila že to není nic složuitého, tak jsem na to zvědav..s mojim antitalentem...
Napsal: 06.04.2006, 17:14
od blázen
Caizi píše:dobra..ale mám tam zalomený šroub, takže se možná pustím do výjmutí motoru..jak tady spousta tvrdila že to není nic složuitého, tak jsem na to zvědav..s mojim antitalentem...
neni to zas tak složite abys to nezvladnul
Napsal: 06.04.2006, 18:48
od tamo
Naco budes vyberat motor, staci iba demontovat turbo so zvodmi a je to. Ide to v pohode. Treba pevne nervy a male japonske ruky (ja mam dvakrat take ale zvladol som to.)
Napsal: 06.04.2006, 20:26
od Caizi
jo no ale tam bude určo potřeba nějaké těsnění ne? a kde ho seženu..:-)