Stránka 1 z 1
					
				Omezovac otacek nastaveni max hodnoty pri studenem motoru
				Napsal: 05.04.2006, 17:36
				od Conrad
				Zajimalo jestli lze nejakym zpusobem zabezpecit aby auto nejelo ..... Zni to divne ale obcas musim davat auto do servisu a nechci aby se mi v nem technici prohaneli na plnej plyn. Ikdyz jim vyslovne rikam ze si nepreji aby s tim jezdili, presto chci mit jistotu. Lze tedy jednoduchym zpusobem zabezpecit, aby auto nejelo pripadne aby se dalo vytocit max do 2500 ot/min napr. modifikaci epromky v ECU. Napadlo me plne otevrit wastergate ale bojim se jestli to na neco nebude mit vliv 

 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 17:54
				od rozum
				kdyz otevres wastegate, tak ti turbo bude akorat foukat naprazdno, snizis vykon a tocky polezou nahoru i tak, ne?
			 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 17:55
				od 935Baby
				Me napadlo jak jednoduse to udelat. Vymontuj AFM - pouze snimac (tu černou krabicku z boku), to hlavni teleso tam nech a otvor po snimaci zaslep nejakym gumovym spuntem nebo zalep lepenkou. Auto nepujde vytocit nad 2000rpm. 
Pochybuju ze by meli v dilne nahodou AFM na 200SX 
 
Update  
 
 
trochu jsem prehlidl v nadpisu ze chces omezit otacky pri studenem motoru. Tim odpojenym AFM to bude omezne i za tepla
 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 19:19
				od AERO
				no musis to brat tak ze ked technici nieco robia potrebuju to overit ako sa to auto sprava.. ale ked otvoris westgate tak by ti to trochu pomohlo ale aj ten napad s AFM nie je spatny..
			 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 20:18
				od rozum
				ale kdyz vytahne afm, tak bude mit bohatou smes a brzo i prazdnou nadrz 

 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 20:29
				od tamo
				skus jazdit do 2000 ot.  

  ECU bude bezat na nudzovych mapach. Spotreby by som sa nebal. Ani bohatej zmesy. V servise budu radi, ze ho nemusia tlacit.  

 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 20:47
				od raddy
				staci ak odpojis wastegate, auto pojde tak slabo, ze sa im nebude chciet na nom jazdid. Ak nechces ani vytacanie na volnobehu, tak jedine upraveny cip s nizsim obmedzovacom (a tym je vyriesene aj jazdenie). Napad s odpajanim AFM nie je idealny, pretoze motor bezi na vyrazne bohatu zmes a mozu si to odniest sviecky
			 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 20:53
				od blázen
				idealni je odpojit wastgate, jede to stim fakt jak hovno.  už sem to zkoušel.  ale oni ti ji zapoji a budou chcet prachy i za toto že ti to orpavili.  

  podle mě idealní je dvoukilo do servisu vubec nedavat, pokud se da jinač  

 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 21:03
				od Conrad
				Diky za vsechny rady ...s tim servisem byly mineny opravy kastle podvozku laku atd... na elektriku a motor si sahat nenecham 

 
			
					
				
				Napsal: 05.04.2006, 21:13
				od 935Baby
				rozumik píše:ale kdyz vytahne afm, tak bude mit bohatou smes a brzo i prazdnou nadrz 

 
To bylo mysleno tak ze prijedes do servisu (respektive 5 metru pred vjezdem zastavis) vyndas AFM, zajedes k nim na dvorek. No a kdyby s tim nahodou chteli nekam jet tak si myslim ze na 2000 otacek by je to bavilo tak 10metru  
 
 
Az budes mit auto opravene vyjedes od nich ven zapojis AFM a jedes 

 
			
					
				
				Napsal: 06.04.2006, 06:56
				od mrkevvzime
				no tenhle problémek bych chtěl taky vyřešit. chci dat stříknout střechu na černou a opravit škrábance a právě se mi nelíbí představa, že se v tom ten borec bude někde prohánět
jenže mám trapnej problém, že se nedostanu k turbu  

 mám tam totiž ten plech - tepelný štít nebo co to je - a za boha ho nemůžu bez nasilí dostat ven  

 normálně odmontuju všechny šrouby, ale neni místo kudy ho vyndat  
