Stránka 1 z 2
					
				K: Těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe.
				Napsal: 10.04.2006, 15:11
				od Caizi
				Pánové nemáte někdo těsnění mezi sériové turbo a svody a pod downpipe? 
Nebo nevíte nějaký kontakt na firmu která mi to sežene? Zkoušel sem autokelly ale ti vubec neví..
díky..
			 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2006, 15:26
				od 935Baby
				Ja kupoval od firmy NISSAN 
 
Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00,	513Kč
Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba
PN20691-58E01,	124Kč
Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo  

 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2006, 16:12
				od blázen
				
			 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2006, 18:58
				od Caizi
				935Baby píše:Ja kupoval od firmy NISSAN 
 
Mezi Turbo a s vody - PN: 14415-17M00,	513Kč
Pod downpipe - pokud myslis napojeni vyfukové trubky na ten zadní kryt turba
PN20691-58E01,	124Kč
Rekl bych ze toto jsou docela vitálni součástky na kterych se nevyplati setrit, abys pak nekoupil nejakej čínskej šmejd a za chvilku ti to nefouklo  

 
teda za takový kousek těsnění 5kil..to jsou vyděrači...ale je pravda že znova to vytahovat kvuli nekvalitě těsnění by mi za to nestálo..díky
 
			
					
				
				Napsal: 10.04.2006, 20:46
				od nizzmo
				Tento problem som minuly rok v priebehu jedneho mesiaca riesil 2x. Potom som na podnet Raddyho pouzil namiesto tesnenia medzi zvody a turbo pastu na vyfuky Berner a od vtedy je pokoj. Samozrejme pred tym som este zalicoval stycne plochy medzi zvodmy a turbom, lebo presne nedosadali. 

. Vyslo ma to asi na 150SKK. 

 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 14:57
				od Caizi
				aha a to zalicovaní se děla jak? a jak si pořešil to abyse nedostal nějaký ulomený koiusek do turba a nepoškodil turbínu?
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 14:58
				od Caizi
				Můžu tu pastu použít i pod downpipe a na spoje na výfuku?
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 15:13
				od Martin_534
				jasně, ktomu je to primárně určený
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 15:49
				od raddy
				Caizi píše:aha a to zalicovaní se děla jak? a jak si pořešil to abyse nedostal nějaký ulomený koiusek do turba a nepoškodil turbínu?
Zalicovanie sa robi napr. na magnetickej bruske, treba dat zalicovat ako zvody tak aj turbo...
A co sa tyka FAM o ulomenych kuskoch pasty:
ak su stycne plochy NAOZAJ zalicovane, nie je treba medzi ne davat VOBEC NIC. Pasta sa pouziva viac menej pre istotu na vyplnenie pripadnych skar...Pasta sa nanesie vo VELMI TENKEJ vrstve. Tym padom sa nema co ulomit, ponevadz je to len film na stycnych plochach.
Vzdy platilo, ze najlepsie tesnenie je ZIADNE tesnenie. Odkedy existuje turbo, tak hlavne pretekarske auta tesnenie nepouzivaju....Tesnenie je len barlicka kvoli nerovnym stycnym plocham.
 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 19:00
				od Kentoya
				já zase slyšel, že na orovnané plochy je nejlepší těsnění mikrovrstva molyky
			 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 21:25
				od raddy
				Kentoya píše:já zase slyšel, že na orovnané plochy je nejlepší těsnění mikrovrstva molyky
co je to molyka?
 
			
					
				
				Napsal: 11.04.2006, 21:35
				od Kentoya
				vazelina s grafitem (snáší vysoké teploty), to jen aby to nepřirostlo k sobě, když je to slícovaný
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 18:51
				od Caizi
				tak jsem koumal to srovnání na magnetické brusce, má jí tatík praci....avšak lze na ní připevnit jen předměty které maji obě strany rovné...tedy nějaké kvadrové,nebo krychlové tvary..
tak nevím kde ste to nechavali srovnat vy?
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 20:32
				od Kentoya
				anebo se musí chtít a musí se to umět, jde tam vše jen vědět jak na to, ale dlouho trvá než se to vyrovná
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 22:33
				od raddy
				Kentoya píše:anebo se musí chtít a musí se to umět, jde tam vše jen vědět jak na to, ale dlouho trvá než se to vyrovná
presne tak...