k: motor ca18et pred GO
k: motor ca18et pred GO
Koupim holy motor ca18et, cenu nabidnete. Docela to specha, dik
			
			
									
						
										
						- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mam kleklej a je mi na prd  Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou
 Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou  Ale nemam paru co za nej chtit :/
 Ale nemam paru co za nej chtit :/
			
			
									
						
							 Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou
 Komprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou  Ale nemam paru co za nej chtit :/
 Ale nemam paru co za nej chtit :/In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prdKomprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou
Ale nemam paru co za nej chtit :/

- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To ja dam pryc jako komplet...co pak budu delat s tim zbytkem...prevodovka je ok..radila v pohode...odstaveno kvuli motoru...beru v potaz nase dlouho budovane kamaradstvirozumik píše:vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prdKomprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou
Ale nemam paru co za nej chtit :/
 , ale beru v potaz taky to ze stavba RPS13 zabere jeste furu casu a penez
, ale beru v potaz taky to ze stavba RPS13 zabere jeste furu casu a penez  ...nejak se snad dohodneme
...nejak se snad dohodneme  ...jak budu mit cas zjistim jestli je to origo nebo uz je to brusovej....ale ted mam plnou garaz...jak moc na to spechas?//////hehe az ted sem si vsiml ze tam neni DET ale ET
...jak budu mit cas zjistim jestli je to origo nebo uz je to brusovej....ale ted mam plnou garaz...jak moc na to spechas?//////hehe az ted sem si vsiml ze tam neni DET ale ET  ) zaklad je ale stejnej ne?
) zaklad je ale stejnej ne? 
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
DET se od ET lisi dvema vackama a 16ti ventilama, ale jestli na tom trvas tak vemu komplet. fakt nevim co za to chtit, rekni si. tak do mesice bych ho chtel mit domaMirek píše:To ja dam pryc jako komplet...co pak budu delat s tim zbytkem...prevodovka je ok..radila v pohode...odstaveno kvuli motoru...beru v potaz nase dlouho budovane kamaradstvirozumik píše:vzal bych prevodovku(synchrony zijou? nechodi pres zuby?), pak blok a spodek. obejdu se bez te kliky a pistu, ojnice chcu. turbo ani nepotrebuju, ale kdyz bude za slusnou cenu.. doufam ze vezmes v uvahu nase tezce budovane kamaradstvi a moji financni situaciMirek píše:mam kleklej a je mi na prdKomprese v haji....klika taky....turbo nevim v jakym stavu....je to si s prevodovkou
Ale nemam paru co za nej chtit :/
, ale beru v potaz taky to ze stavba RPS13 zabere jeste furu casu a penez
...nejak se snad dohodneme
...jak budu mit cas zjistim jestli je to origo nebo uz je to brusovej....ale ted mam plnou garaz...jak moc na to spechas?//////hehe az ted sem si vsiml ze tam neni DET ale ET
) zaklad je ale stejnej ne?

- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Mrknu tento tyden..nebo ten dalsi jestli je to origo nebo uz je brusovej....a pak se domluvime...me uz jen zavazi..jak motor, tak prevodovka...
			
			
									
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7073
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to v haji kluci...sice to byl prvni brus....ale na 3 valci  uplne zmizelo ojnicni lozisko a klika je  nepouzitelna, takze to budu muset rozprodat na dily.
			
			
									
						
							In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R  Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
			
						Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde





