Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:12
				od Goodziller
				A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me.... 

 
			
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:15
				od rozum
				Goodziller píše:A puser je, kdyz ti kazdy svetlo chodi jinak rychle jako me.... 

 
tak to zatlac rucne 

 
			
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:23
				od Goodziller
				Rozchodil jsi toho trotla????
			 
			
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:26
				od rozum
				Goodziller píše:Rozchodil jsi toho trotla????
no, castecne. psal sem ti SZ. Ten muj ma naky blby rozsah, se mi nedaril nastavit tak at sepne hned.. jaky ma vlastne ucel, resp. co z neho ecu pozna?
 
			
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:29
				od Goodziller
				Prepinac mezi volnobehem a seslapnutym plynem.. Jeste snima natoceni ty klapky... JJ uz jsem si vsiml SZ:-) Treba jeste nekdo poradi....
			 
			
					
				
				Napsal: 27.04.2006, 13:39
				od raddy
				myslim ze normalne je podstatne len zopnutie volnobehu (pre zapnutie volnobezneho ventilu vzduchu) a naplno otvorenej klapky (ECU to tusim pouziva na urcite ucely pri orientacii v mapach).
ECU bezne (tusim) nezaujima konkretne natocenie klapky, jedine v pripade ked je odpojeny/nefunkcny AFM, vtedy ho nahradza prave snimanim polohy klapky.....