Stránka 1 z 1

Vstřikovací/Systémový tlak

Napsal: 28.04.2006, 20:11
od Neo
Stane se něco když vyměnim palivový čerpadlo za čerpadlo, který tlačí víc?
Konkrétně místo sériových - 2,5/1,96bar (aspoň myslim, že to tak je)
za - 3,0/2,0-2,5
Vstřiky by to měli podržet,ne :-k

Napsal: 28.04.2006, 20:19
od raddy
crpadlo tlaci ovela vyssi tlak. tento sa reguluje regulatorom tlaku paliva na konstantnu hodnotu voci atmosferickemu tlaku. pokial nemas restrikciu v odtoku paliva do nadrze, vymena vykonnejsej pumpy (walbro a pod) tlak nezmeni.

Napsal: 28.04.2006, 20:43
od Neo
Vim že tlalčí víc, bavim se už o tlaku za reg.Ale to nový čerpadlo tlačí víc než stávající (myšleno bez regulace tzn.že reg.musí "zabrzdit" větší tlak) jestli mě chápeš. Nemůže to regulátoru nějak uškodit?Ale když o tom tak přemejšlim tak asi ne!... :-k

Napsal: 29.04.2006, 11:20
od blázen
nesmí být problem z odvodem paliva zpět do nádrže, pokud bude potrubi poškozene nebo přicpane na menši pruměr, tak to muže nadělat škody

Napsal: 01.05.2006, 12:01
od Neo
Tagže pumpa je vyměněná :) ,ještě nevim jestli tam zůstane.Zdá se mi že se tomu nechce moc do otáček jako dřív(zhruba od 2-3,5tis),ale co je pozitivní-zmizelo nepříjemný cukání při prudkym sešlápnutí plynu(to byl důvod výměny)
Jen pro zajímavost :
  • tlak při volnoběhu -neutrál - 1,8-1,9bar
    tlak při zvýš.ot. - neutrál - 2,2-2,3bar
    tlak při plné zátěži - 2,8-2,9bar
Potřeboval bych nějaké ori. hodnoty, musim ještě přeměřit samotnej budík,jestli nekecá 8)