Stránka 1 z 2
					
				CA18DETT
				Napsal: 22.05.2006, 09:01
				od Mirek
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22.05.2006, 09:20
				od raddy
				velmi casto rozoberana otazka.
prakticky je to vsak velmi komplikovany problem s vysledkami ktore nestoja za namahu a peniaze. 1.8l motor je prilis maly pre 2 turba, naviac je radovy, co komplikuje vyrobu zvodov....Z casu na cas sa nieco podobne na internete objavy, ale to je tak vsetko. Dnes sa daju zohnat relativne male turba s velkym vykonom, ktore maju rychly nabeh (napr. vacsie garrett GT25R a pod...)
			 
			
					
				
				Napsal: 22.05.2006, 09:22
				od blázen
				asi by to i zbytečně dost ohřívalo vzduch
			 
			
					
				
				Napsal: 22.05.2006, 10:54
				od Martin_534
				přesně jak píše raddy, 2x tolik problémů s nejistym výsledkem
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 00:43
				od Mirek
				Martin_534 píše:přesně jak píše raddy, 2x tolik problémů s nejistym výsledkem
Jaky druh problemu myslis? Turbo bud pojede nebo ne? nebo se pletu?
 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 07:29
				od Martin_534
				si všimni, že tady skoro každej řeší nějaký problémy s turbem, nebo svodama  
 
fakt je lepší jedno správně vybraný turbo
 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 07:53
				od raddy
				...si vsimni ze tu skoro kazdy riesi nejaky problem s cimkolvek a preto sa podvedome a pudovo branime akemukolvek komplikovaniu uz existujucich alebo potencionalnych problemov. Doktor Chocholousek ma na tuto diagnozu zvlastnu izbu a kazajku v cene 

 ...
 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 08:57
				od Mirek
				Njn..mate pravdu...ja se jen snazim nejak docilit toho aby byl vykon na pedali driv nez kolem 3tis ot. Ale zaroven bych nerad daval jeste mensi turbo nez tam je. Chci najit nejakou variantu schudnou pro motor.
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 08:59
				od blázen
				jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:01
				od Mirek
				blázen píše:jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.
Mam SR...dela se i GT28? :-D
 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:03
				od blázen
				ja zapoměl,... 

 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:05
				od rozum
				Mirek píše:blázen píše:jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.
Mam SR...dela se i GT28? :-D
 
http://members.shaw.ca/kfgroup/garrett_gt_series.htm 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:09
				od raddy
				pre s14 je asi najlepsou volbou GT28RS disco potato, ma vyrazne rychlejsi nastup a staci do cca 350k....je to turbo vyvinute specialne pre S14 v projekte priamo firmou garrett.
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:24
				od Mirek
				abych v tom mel teda uplne jasno.....koukal sem do tabulky co poslal rozumik...GT28/71R bude mit pomalejsi nabeh nez GT28RS?
			 
			
					
				
				Napsal: 23.05.2006, 09:30
				od raddy
				rychlost nabehu zavysi vo velkej miere od AR vyfukovej turbiny. obe turba mozu mat rozne AR....
kazdopadne, 28RS je mensie turbo ako 2871R, takze nabeh bude rychlejsi. Takisto treba dat pozor na konfiguraciu priruby vyfukovej turbyny, kedze su rozne....