Stránka 1 z 2

CA18DETT

Napsal: 22.05.2006, 09:01
od Mirek
Hmm....to neni zlej napad :) http://www.cardomain.com/ride/2281532/2

Napsal: 22.05.2006, 09:20
od raddy
velmi casto rozoberana otazka.
prakticky je to vsak velmi komplikovany problem s vysledkami ktore nestoja za namahu a peniaze. 1.8l motor je prilis maly pre 2 turba, naviac je radovy, co komplikuje vyrobu zvodov....Z casu na cas sa nieco podobne na internete objavy, ale to je tak vsetko. Dnes sa daju zohnat relativne male turba s velkym vykonom, ktore maju rychly nabeh (napr. vacsie garrett GT25R a pod...)

Napsal: 22.05.2006, 09:22
od blázen
asi by to i zbytečně dost ohřívalo vzduch

Napsal: 22.05.2006, 10:54
od Martin_534
přesně jak píše raddy, 2x tolik problémů s nejistym výsledkem

Napsal: 23.05.2006, 00:43
od Mirek
Martin_534 píše:přesně jak píše raddy, 2x tolik problémů s nejistym výsledkem
Jaky druh problemu myslis? Turbo bud pojede nebo ne? nebo se pletu?

Napsal: 23.05.2006, 07:29
od Martin_534
si všimni, že tady skoro každej řeší nějaký problémy s turbem, nebo svodama :wink:

fakt je lepší jedno správně vybraný turbo

Napsal: 23.05.2006, 07:53
od raddy
...si vsimni ze tu skoro kazdy riesi nejaky problem s cimkolvek a preto sa podvedome a pudovo branime akemukolvek komplikovaniu uz existujucich alebo potencionalnych problemov. Doktor Chocholousek ma na tuto diagnozu zvlastnu izbu a kazajku v cene :wink: ...

Napsal: 23.05.2006, 08:57
od Mirek
Njn..mate pravdu...ja se jen snazim nejak docilit toho aby byl vykon na pedali driv nez kolem 3tis ot. Ale zaroven bych nerad daval jeste mensi turbo nez tam je. Chci najit nejakou variantu schudnou pro motor.

Napsal: 23.05.2006, 08:59
od blázen
jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.

Napsal: 23.05.2006, 09:01
od Mirek
blázen píše:jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.
Mam SR...dela se i GT28? :-D

Napsal: 23.05.2006, 09:03
od blázen
ja zapoměl,... :lol:

Napsal: 23.05.2006, 09:05
od rozum
Mirek píše:
blázen píše:jak psal raddy GT25 a pod... nebo turbo od michala plní trošku dřív,.
Mam SR...dela se i GT28? :-D
http://members.shaw.ca/kfgroup/garrett_gt_series.htm

Napsal: 23.05.2006, 09:09
od raddy
pre s14 je asi najlepsou volbou GT28RS disco potato, ma vyrazne rychlejsi nastup a staci do cca 350k....je to turbo vyvinute specialne pre S14 v projekte priamo firmou garrett.

Napsal: 23.05.2006, 09:24
od Mirek
abych v tom mel teda uplne jasno.....koukal sem do tabulky co poslal rozumik...GT28/71R bude mit pomalejsi nabeh nez GT28RS?

Napsal: 23.05.2006, 09:30
od raddy
rychlost nabehu zavysi vo velkej miere od AR vyfukovej turbiny. obe turba mozu mat rozne AR....
kazdopadne, 28RS je mensie turbo ako 2871R, takze nabeh bude rychlejsi. Takisto treba dat pozor na konfiguraciu priruby vyfukovej turbyny, kedze su rozne....