Stránka 1 z 1

Motor ztraci vykon pro vyssich otackach

Napsal: 29.05.2006, 15:05
od mikry
Ahoj, mam problem s motorem v mem mazlikovi.

Motor na volnobeh a pri neutralu normalne bezi i v otackach. Pokud mam zarazenou rychlost a zacnu pridavat je vsechno OK a do takovych 3000 otacek kdy zacne zabirat turbo. V ten moment motor uplne ztrati vykon a otacky padaji dolu.

Motor byl davan "novy", dal jsem tam i lepsi svicky (horsi svicky znamenalo jeste skubani). Myslel jsem ze to bude serizenim predstihu ale v nissanu to "seridili" a bylo to jeste horsi :-( .

Vubec netusim cim by to mohlo byt. Budu vdecny za kazdou radu.

Dik moc Michal

PS: kdy by se nasla nejaka dobra duse kolem Prahy, ktera by mi chtela primo pomoci, urcite se nebranim ;-)

Napsal: 29.05.2006, 15:51
od mrkevvzime
tak ja jako total laik tipuju pumpu 8)

Napsal: 29.05.2006, 16:37
od Martin_534
tak ja jako total laik tipuju pumpu 8)

Napsal: 29.05.2006, 18:12
od Conrad
řekl bych AFM ....se špatnou pumpou by ty otáčky měly stagnovat a dál nejít ... nikoliv klesat.

Napsal: 29.05.2006, 20:16
od rozum
Conrad píše:řekl bych AFM ....se špatnou pumpou by ty otáčky měly stagnovat a dál nejít ... nikoliv klesat.
s AFM to nevytocis nad 2k ne?

Napsal: 30.05.2006, 00:39
od adner
vomrkni palivovej filtr

Napsal: 30.05.2006, 07:46
od mikry
Na tu pumpu se urcite mrknu.

V nissanu jeste rikali ze by to mohly byt spatne nastavene rozvody v motoru. Ze tam je mensi tlak 8.5-10 na jednotlivych valcich. Ale nevim.

Michal

Napsal: 30.05.2006, 08:33
od Conrad
rozumik píše:s AFM to nevytocis nad 2k ne?
Kolik to de vytocit .... netusim vim jen ze to proste nejede a otacky klesaji dolu ...
Jeste mne napadla spatne serizeny ovladaci ventil waster-gate nebo nedovira obtokova klapka - tedy zmerit tlak turba pri tech tockach :wink:

Napsal: 30.05.2006, 08:39
od raddy
len upozornim, ze v pripade zavady turba otacky NEMOZU klesat, mozu maximalne stupat pomaly, motor strati tah. To iste podla mna plati pre rozvody a kompresne tlaky. Jedina moznost, ako mozu otacky napriek stlacenemu pedalu plynu klesat je asi odstavenie dodavky paliva.

Napsal: 30.05.2006, 18:17
od Kentoya
kromě odstavení dodávky paliva, pokud ten motor jakoby kope, tak ještě CAS, když je špatný chová se podobně, dokud zcela neodpadne

a něco podobného dělalo na fáčku, když odešel kondík v rozdělovači, tudíž opět CAS popř ještě kabely ke svíčkám,

ale začal bych hledat palivovou cestu 60%, CAS 30%, kabely ke svíčkám 10%