Stránka 1 z 2
					
				Turbo po repasi
				Napsal: 17.06.2006, 07:21
				od swed
				Vyměnil jsem ložiska na turbu, nechal to vše vyvážit a dát do kupy orovnat aj lopatky, prostě komplet co tam našli nedobrého a nemá to vůbec vůle jako trochu předtím, ale stratilo mě to turbo nějak zátah a nebo to zabírá více od nižších a už to pak není znát. Mě to kopalo okolo 4000 do sedačky docela hodně. Tlak turba nabíhá na 1bar dost dlouho až ve vysokých otáčkách. Nemůže to být třeba tím, že jsem pohnul s wastgate tyčkou jak jsem dával sací část turba a je jinak natočená (tudíž kratší dráha) atd? Podotýkám , že mám ventil na nastavení tlaku turba.
			 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 09:30
				od Martin_534
				jestli je ovládací tyčka kratší, tak máš pořát trochu otevřenou WG
			 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 09:36
				od raddy
				Martin_534 píše:jestli je ovládací tyčka kratší, tak máš pořát trochu otevřenou WG
presne naopak, ak je kratsia, resp. prilis kratka, tak sa wastegate otvori neskor, pripadne sa neotvori dostatocne a narast tlaku sa nezastavi. Ak je tycka dlhsia, tak je wastegate otvarana skor eventualne je otvorena stale.
Skracovanim tycky actuatora sa tlak zvysuje, predlzovanim sa tlak znizuje, resp. zvysuje a znizuje sa predpatie pruziny.
 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 10:23
				od Martin_534
				máš pravdu, blbě jsem to napsal a možná i pochopil - myslel jsem vzdálenost actuatora od wg, protože předpokládám, že se samontou tyčkou swed nic nedělal. a tím když skrátíš tudle vzdálenost tak jakoby prodloužíš tyčkua tim máš wg stále pootevřenou
			 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 10:26
				od raddy
				jasne....sam som zvedavy co tam swed porobil 
 
 
mimochodom, uz ti to nove turbo funguje?
 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 10:27
				od Martin_534
				ještě ne, 14 dni jsem teď neměl na auto čas  

 
			
					
				
				Napsal: 18.06.2006, 16:13
				od swed
				Díky za připomínky, jelikož se dá se sací částí turba pootočit tak právě mohl nastat případ, že mám pootevřenou wastagete pořád. Jak se k tomu dostanu tak to trochu pootočím , aby byla více zavřená a tím pádem otevírala ve vyšším tlaku. A uvidíme.
			 
			
					
				
				Napsal: 21.06.2006, 06:57
				od swed
				Takže pootočení nepomohlo. Utáhl jsem aj ventil pač byl malinko povolený.Jinak je nastavený na 1bar. ALe tohodle tlaku dosáhne auto ve vysokých otáčkách.Jediné co mě napadá je, že jsem neutáhl svody k bloku pořádně nebo k turbu  

 
			
					
				
				Napsal: 21.06.2006, 21:07
				od Heini
				orovnat aj lopatky??? 
 
 
Tohle jsem neslišel, není to tvůj problém že vznikla velká mezera mezi lopatkou a tělem kompresoru.
 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 06:37
				od swed
				no na to sem se ho taky ptal.prej to bylo zacisteni a ze slo o setiny mm.
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2006, 20:40
				od swed
				Tak jsem se bavil s člověkěm co mi dělali na tom turbu. Prej rovnali trochu vrtulku. Po repasi je takováhle. Každopádně to před repasí jelo lépe. Takže novou vrtulku a je to. Poznáte někdo jeslti je tam hodně mezera mezu lopatkami a stěnou šneku nebo nějaké nedostatky? A jestli někdo má štítek od turba kvůli objednání vrtulky  
 
 

 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2006, 20:44
				od 935Baby
				No nejsem expert na turba ale tohle jestli je trochu orovnane tak nevim.
Vždyt je tam vůle velka jak kráva  
 
Update:
detail meho turba Garrett T25 - díky bohu zatím fungujícího  

{|= 

 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2006, 20:54
				od blázen
				moje po repasi vypadalo takhle... je to to s delšima lopatkama

 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2006, 21:06
				od Kentoya
				tak tak máš tam fugy jako kráva
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2006, 21:32
				od Heini
				Přesně tak strašně záleží právě na vzdálenosti.
Tohle totálně skur...! 
 
