Stránka 1 z 2
					
				Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?
				Napsal: 22.06.2006, 17:35
				od Mirek
				Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
			 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 18:11
				od Martin_534
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 18:17
				od Mirek
				ja taky gugloval...ale anglictina neni moje silna stranka a uz vubec ne technicka 

 neco dokazu ale o VLSD a torsen diferacich nic moc nevim, takze kdyby nekdo mohl v kostce k tomu neco napsat kdyz bude mit casek....budu vdecny 

 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 18:35
				od No_name
				hledej na drift foru,tam se to jednu dobu řešilo furt
			 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 18:39
				od rozum
				
			 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 19:29
				od Mirek
				diky 

 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 20:31
				od tamo
				Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku 
http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm  
 
Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky.  

 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 20:34
				od Martin_534
				tamo píše:Dnes som cely den nad tymto rozmyslal. Ale odpoved na moje otazky som nasiel az v tomto clanku 
http://www.diopan.cz/citroenbx/diferencial.htm  
 
Mirek torsen alebo VLSD ti urcite bude stacit do bezneho provozu, pri priamej akceleracii su oba vhodne, ale na drift jedine ... ved viete aky.  

 
proč si myslíš že spojkovej je lepší než torsen?
 
			
					
				
				Napsal: 22.06.2006, 20:42
				od tamo
				Na toto ti neviem odpovedat. Je to moj nazor ktory som si vytvoril pri citani roznych for. Takze podla mna na drift spojkovy.  

 Ale v tejto oblasti som iba amater  

 
			
					
				
				Napsal: 23.06.2006, 09:14
				od tomita
				torsen (teda klasicky, ne driftovaci) ma svornost jenom pri zaberu, pri brzdeni se chova jako otevrenej diff...
			 
			
					
				Re: Rozdil mezi VLSD S14 a Torsen S15 difem?
				Napsal: 29.07.2006, 03:21
				od Brblak
				Mirek píše:Hlavni rozdily? Ktery je lepsi? Je vyhodne kupovat Torsen nebo jit do lameloveho pokud by to bylo kvuli trakci, ale na "sportovni" auto do bezneho provozu. Predem diky za reakce...
Je to v podstate to same
Na bezny provoz je dobry jakykoli lsd i oem 200sx.
Na zavodeni podle meho nazoru vyhrava spojkovy 1.5 ale spis 2 cestny diferencial 

 
			
					
				
				Napsal: 29.07.2006, 08:22
				od MaxX
				Napište to pro laika dnes mi to nemyslí na drift je nejlepši co a proč kdo bude chtít tak pisnite! 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 29.07.2006, 12:41
				od cornhollio
				na drift je nej lamelovej pac ma nejkratsi  doby zaberu  a nejrychlejsi vazbu na deakceleraci z akcelerace
			 
			
					
				
				Napsal: 02.08.2006, 00:05
				od street.racer
				Z mych zkusenosti je vetsina seriovych LSDcek na jednu velkou vec. Jak VLSD, tak torsen... Jestli si chces s autem uzit, tak si kup poradnej lamelovej, je to sice draha sranda, ale vyplati se 

 
			
					
				
				Napsal: 02.08.2006, 08:26
				od MaxX
				A kolik stojí taková sranda?! 
