Stránka 1 z 2

Rozvodový řemen a kladky

Napsal: 03.07.2006, 08:10
od Peca
Potřebuju radu. Budu teď měnit hydroštely. Udajně se nesmí rozvodový řemen dávat zpátky jak se jednou sundá. Co tedy ještě budu kromě nového rozvoďáku potřebovat, jen napínací kladku? Dík.

Re: Rozvodový řemen a kladky

Napsal: 03.07.2006, 08:26
od 935Baby
Peca píše:Potřebuju radu. Budu teď měnit hydroštely. Udajně se nesmí rozvodový řemen dávat zpátky jak se jednou sundá. Co tedy ještě budu kromě nového rozvoďáku potřebovat, jen napínací kladku? Dík.
Presně tak od mnoha mechaniků jsem slyšel že rozvodáky by se neměly opětovně napínat - jak ho sundáš tak dát zpět vždy nový i kdyby měl najeto jen 5000km. Náhodou ti prdne a pak se ti ta ušetřená tisícovka může způsobit náklady řádově 10 000-40 000Kč.

Ja jsem dával řemen od Gatese (ne od Billa Gatese :D ) a stál mě cca 1000Kč.

S těma kladkama:

záleží kolik máš najeto a zda víš kdy byly měněny, je tam interval 90 000km stejně jako u řemenu. Kladky kup bud Nipparts nebo jinou značku ale origo Nissanu bych se vyhnul - budou dráhe.

Napsal: 03.07.2006, 08:34
od Peca
Takže napínací kladka 1500kč, vodící kladka 1800kč, řemen 700kč. To vše kvůli dvěma klepajícím hydroštelům za 200kč jo? Já se na to vyseru :cry:

Napsal: 03.07.2006, 08:38
od 935Baby
Peca píše:Takže napínací kladka 1500kč, vodící kladka 1800kč, řemen 700kč. To vše kvůli dvěma klepajícím hydroštelům za 200kč jo? Já se na to vyseru :cry:
Jj, život je svině

Napsal: 03.07.2006, 08:49
od blázen
dát zpět ho můžeš,pokud neni poškozeny, ALE nesmiš ho otočit!!!!!! já ho měl sundany,mam ho zpět a v pohodě....zatim,..ale chystam se na vyměnu :wink: njezdil sem snim po sundani asi 10tis

Napsal: 03.07.2006, 14:56
od Peca
No těch 7 kil za řemen klidně oželím, jde mi o to jestli (nutně) potřebuju měnit i ty kladky, to jsou další 3 litry :(

Napsal: 03.07.2006, 15:24
od tamo
Staci iba remen. Kladky sa iba pozru ci su dobre. Tie sa nemusia memit pri neplanovanom zhadzovani remena.

Napsal: 03.07.2006, 17:39
od Mirek
kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? :lol: Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo? :)

Napsal: 03.07.2006, 21:54
od 935Baby
Mirek píše:kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? :lol: Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo? :)
CA a SR mají uplně jinej rozvodák. CA má klasickej řemen a SR má řetěz


To Peca:

jak již jsem jednou říkal, jestli nevíš kdy byli ty kladky měny tak dej nový. Jinak kladky se mění vždy když měníš řemen v předepsaných intervalech. To znamená pro SX v 90 000km a 180 000km......

Napsal: 03.07.2006, 22:02
od Mirek
935Baby píše:
Mirek píše:kdyz mam novej rozvodak na kterym sem najel cca 100km nez klekl motor...tak ho dat z5 muzu ne? :lol: Resp tusim ze CA a SR maji stejny rozvodak, takze muzu ho pouzit na ten SR kdyz ma najeto tak zoufale malo? :)
CA a SR mají uplně jinej rozvodák. CA má klasickej řemen a SR má řetěz


To Peca:

jak již jsem jednou říkal, jestli nevíš kdy byli ty kladky měny tak dej nový. Jinak kladky se mění vždy když měníš řemen v předepsaných intervalech. To znamená pro SX v 90 000km a 180 000km......
SR20DET ma retez? nepletes si to s KA? Protoze ja mam pocit ze ten rozvodak co tam byl byl puvodne pro S14ku...nebo byla na tom papirovym prevleku napsana S14..ted nevim...ruku bych za to do ohne nedal...ale ze by na SR20DET dali retez...to se mi nejak nezda....ale hadat se nebudu...jeste sem ho nerozdelaval 8)

Napsal: 03.07.2006, 22:22
od raddy
sr20det ma retaz ak sa nemylim.

Napsal: 03.07.2006, 22:34
od Mirek
Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....

Napsal: 03.07.2006, 22:53
od 935Baby
Mirek píše:Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....
Ty snad jeste nemáš manuál na S14 (SR20DET) ? Nebo jsi se do něj ještě nekoukl :?:

Napsal: 03.07.2006, 23:07
od Mirek
935Baby píše:
Mirek píše:Hmm..ted kdyz nad tim premyslim tak to mozna byl prebal od nejakeho z mikroremenu kde bylo ze je i na S14ku...kazdopadne diky za info....
Ty snad jeste nemáš manuál na S14 (SR20DET) ? Nebo jsi se do něj ještě nekoukl :?:
jeste sem do nej nekoukl :-D Motor momentalne neresim..ted prvotne kastle...pak napravy a pak az motor ;)

Napsal: 03.07.2006, 23:17
od Kentoya
jinak at se nehádáte, pokud sundáš řemen, je potřeba zkontrolovat kladky, jestli jsou oki, je velice pravděpodobné že budou na hovno, protože je pravděpodobně co je to auto v čechách nikdo neměnil, ale nemusí to být pravda a můžou být dobré, co se řemenu týče, pokud má najeto méně jak 10 000 a nasadíš ho aby se točil stejným směrem jako předtím a napneš ho přibližně stejně, tak ti určitě 30 000 vydrží poté bych ho měnil, jinak ten kdo jezdí jako hovado by měl intervaly výměny řemenu a kladek zkrátit o cca 1/5 a přibližně po najetí 25 000 řemen zkontrolovat jestli není povolený, popř popraskaný, protože potom rád přeskočí, pokud by byl popraskaný, byt jediná trhlinka, radeji vyměnit, tady začíná končit sranda