Stránka 1 z 1
Restriktor v palivovém filtru - proč sakra?
Napsal: 13.07.2006, 16:54
od 935Baby
Asi to moc z vás neví, ale zdá se že v serii je v origo palivovém filtru restriktor. Je tam taková plastová vložka která dost zmenšuje průměr otvoru ve filtru.
Máte někdo ponětí proč to tam proboha ten restriktor dávali? Před cca 2 lety jsem měnil filtr a právě v mém ten restriktor byl.
Koupil jsem filtr Alco a v něm žádný restriktor nebyl, tak jsem tam ten původní restriktor nedával.
Vzpoměl jsem si na to v souvislosit s mými problémy se studeným startem motoru jestli to náhodou na to nemůže mít efekt.
Napsal: 13.07.2006, 16:56
od Kentoya
při startu by restrikce měla být spíš výhodou
Napsal: 13.07.2006, 17:00
od 935Baby
Asi tam ten restriktor zkusím nacpat a uvidím co to udělá
Ale zase si ríkám jestli to nesníží nějak akceleraci nebo výkon. Ale když to tam bylo v serii tam by to nemělo nějak razantně snižovat výkon si myslím.
Napsal: 13.07.2006, 17:05
od Kentoya
každá restrikce je na škodu při plném zátahu, neboli od vrcholu kroutáku a výkonu do vyšších toček, ale otázka je jestli po cestě nejsou ještě větší restrikce než je ta ona na filtru
Napsal: 13.07.2006, 18:19
od 935Baby
tak se test nekonal, protože ten restriktor nepasuje do přípojů filtru - je v nich příliš velká díra.
Napsal: 13.07.2006, 18:42
od blázen
ho vyhod,restriktor ve filtru bude asi kvůli lepší samotné filtraci paliva, jiný důvod mě nenapadá
Napsal: 13.07.2006, 21:01
od raddy
mam uz asi 3-ti filter paliva, urcite to nie su nissan originaly a nikdy som nepostrehol ziadny problem....Okrem toho pri starte nemoze mat nejaky restriktor ziadny vplyv na start motora...
Napsal: 15.07.2006, 03:03
od adner
Ten restriktor je tam nejspíš pro tlumení pulzací toku benzínu vznikajících při práci palivového čerpadla,potažmo snížení hlučnosti palivového systému,přenášející se do interiéru vozidla.
Napsal: 15.07.2006, 09:37
od Kentoya
i pokud by neměl mít výhodu při startu, tak určitě to není nevýhoda