Stránka 1 z 3
					
				vynechava pri studenem motoru
				Napsal: 04.08.2006, 06:44
				od mrkevvzime
				čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém, ale když to nenechám ohřát na volnoběh a vydám se na cestu tak při konstantní rychlosti motoru najednou začnou padat otáčky jako když nedržim pedál plynu a když přidám tak to začne cukat jako prase jako když se neumí rozhodnout jestli má jet nebo ne. pustim plyn a otáčky normálně na volnoběhu.
Všiml jsem si, že když se ručička teploměru blíží na svojí provozní hodnotu tak to přestane. A ikdyž se to někdy neprojevuje zrovna takhle hodně špatně tak je cítit, že když se to aspoň trochu ohřeje tak jako by něco seplo a najednou to líp jede.
Jak těď  bylo to horko tak to nedělalo až zase jak se ochladilo.
dík za rady
			 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 07:24
				od james2000
				Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč  

  zloději ale teď to jede jako dřív 

 ...
 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 08:28
				od Martin_534
				no kouknul bych na nastavení tps, ale to si určitě udělal
			 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 08:43
				od mrkevvzime
				jeste jsem nic nedelal
jestli je tps - throttle sensor proc to dela jenom kdyz je studenej motor?
			 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 09:03
				od Martin_534
				moje teorie je, že to bude nastavený na nějaký hraniční hodnotě a když se to ohřeje, tak se to posune tak, že to funguje 
 
ale může to bejt i něco jinýho, jen mi to připadá že by to mohlo fungovat a je to jednoduchý na zkontrolování 

 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 12:09
				od mrkevvzime
				mno tak jsem na to koukal nevim teda jestli jsem to delal dobre a idle switch se rozpojil kdyz sem pohnul klapkou o cca 1mm
a throttle sensor ma od 1,33 do asi 8,88 kilo 
jak ma byt nastavenej ten idle switch?
			 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 15:10
				od Martin_534
				zkus to za tepla i za studena
			 
			
					
				Re: vynechava pri studenem motoru
				Napsal: 04.08.2006, 17:06
				od 935Baby
				mrkevvzime píše:čau kluci
už se tady několikrát řešil problém se studenym motorem, ale nenašel jsem přesně to co jsem hledal
takže dělá mi tohle: když je tak pod cca 20°C a motor je studený tak to nastartuju, otáčky tak na 600 a po několika vteřinách (2-3) se zvednou na cca 1200 to zatim nevidim jako problém
To co jsem napsal do Quote je můj problém, s tím rozdílem že mě to děla i když je venku 35°C. A ty problémy nemívám v zimě nebo když je cca pod 10°C.
Řešením tohoto problému už jsem ztrávil skoro polovinu života  
 
 
Mrkni na můj článek o tom problému:
forum/viewtopic.php?t=6878&highlight=studen%E9+starty
Doufám že to společně vyřešíme. Já ted momentálně visím na tom že nemohu koupit stroboskop na měření předstihu - nejsou prachy. Nechci to nikomu dávat k změření - jak se říká, chces neco pořádně tak si to udelej sám.
Jinak u mě je předstih na 99% ok, ale..........uvidí se až koupím stroboskop
 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 17:12
				od 935Baby
				james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč  

  zloději ale teď to jede jako dřív 

 ...
 
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.
Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?
 
			
					
				
				Napsal: 04.08.2006, 20:02
				od Kentoya
				kluci předstih na to vliv nemá
zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu
			 
			
					
				
				Napsal: 05.08.2006, 10:02
				od blázen
				Kentoya píše:kluci předstih na to vliv nemá
zatím nevím proč, ale po celou dobu co mám dvoukilo, mám stabilně točky na volnoběh cca 800 a z toho z ničeho nic je tam 1200 při teplým motoru a potom znovu po rozjetí a zastavení 800 throtle oki, předstih oki, klapka oki, časem na to přijdu
předstih má podstatný vliv na volnoběh  

 
			
					
				
				Napsal: 05.08.2006, 10:08
				od Kentoya
				souhlasím, že předstih má podstatný vliv na volnoběh, ale nemá vliv na to, že jednou je to oki a podruhé ee, asi tak, protože předstih se sám nezmění    

 
			
					
				
				Napsal: 05.08.2006, 10:17
				od blázen
				pokud je vadny CAS nebo poškozeny - vygaglany Dvystupek na vyfukove vačce a vydřene zuby tak se sám měnit může  

 
			
					
				
				Napsal: 05.08.2006, 13:06
				od Kentoya
				ale to potom není předstih který se pomocí CAS nastaví, ale samotný CAS,  

 
			
					
				
				Napsal: 05.08.2006, 13:09
				od blázen
				je to samotný CAS který nějakým vedlejším vlivem předstih mění a ten mění chování motoru... ale kdyby to bylo předstihem auto by patrně neblblo jen na volnoběh  
