Stránka 1 z 2

Jak rozebrat hydroštely?

Napsal: 09.08.2006, 16:12
od Mr.FU
Myslím že Kentoya, ve svých radách ohledně GO motoru psal, že pokud nejdou hydroše stlačit rukou, tak rozebrat a vyčistit, nejak jsem nepřišel na to jak to udělat aniž bych použil svěrák nebo ocelovou palici. Ty moje nejdou zmáčknout naprosto vůbec. Jen jeden jediný.

Ještě bych potřeboval vysvětlit přesnou funkci tohoto bazmeku. Vím že se tlakem oleje vytovnává vůle mezi vačkou a ventilem, nicméně pokud bych to měl rozebírat, musím vědět jak to složit a jak se to má správně hýbat aby zase fungovaly jak mají.

Díky za pomoc.

Napsal: 09.08.2006, 20:53
od Heini
Hydroštely se vymačkávaj normálně ale rukama? :shock:

Napsal: 09.08.2006, 21:51
od milonovo
To se mi taky nezdá,když jde vymáčknout rukou tak je v prdeli ne?Jak by pak vymezoval když neudrží tlak?

Napsal: 09.08.2006, 21:55
od Heini
Vždycky jdou kur..sky stuha 8)

Napsal: 09.08.2006, 21:56
od 935Baby
Tady je návod na servis i s obrázkama:

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ic+tappets

Napsal: 09.08.2006, 22:17
od Mr.FU
možná jsem Kentoyu špatně pochopil ale co tedy znamená bod 8???

forum/viewtopic.php?t=8143

Napsal: 09.08.2006, 22:34
od Mr.FU
935Baby píše:Tady je návod na servis i s obrázkama:

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ic+tappets
Díky za snahu, ale jsem asi tupej a pořád nevím jak ty cajky rozebrat :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10.08.2006, 00:46
od Kentoya
mě to zatím pomohlo, ten toulen, ještě jsem je nerozebíral, ale jelikož jsem již nějaké rozebrané štely viděl, tak věřím že jdou rozebrat i naše, až budu mít náladu tak zkusím přijít na princip, předpokládám, že tam bude osazení, skrz které to nejde ven, aby nevypadly samovolně, jen zjistit jak zatlačit aby vypadly, myslím si že by to mohlo jít stlačeným vzduchem nevím nevím

Napsal: 10.08.2006, 08:28
od Mr.FU
Kentoya píše:mě to zatím pomohlo, ten toulen, ještě jsem je nerozebíral, ale jelikož jsem již nějaké rozebrané štely viděl, tak věřím že jdou rozebrat i naše, až budu mít náladu tak zkusím přijít na princip, předpokládám, že tam bude osazení, skrz které to nejde ven, aby nevypadly samovolně, jen zjistit jak zatlačit aby vypadly, myslím si že by to mohlo jít stlačeným vzduchem nevím nevím

A mají tedy jít stlačit rukou nebo ne? Jak se tedy má hýbat správně fungující hydroštel?

Jelikož mě jde rukou jeden ze šestnácti, tak podle odpovědí v tomto příspěvku nevím jestli mám v hajzlu jeden nebo patnáct... :cry: :cry:

Napsal: 10.08.2006, 09:32
od Heini
V servisu jsme na všech autech při demontáži a následné montáži hlavy vymačkávali.

Napsal: 10.08.2006, 10:17
od Kentoya
já je měl všechny tak zadrbaný že skoro nešly ani kleštěma, ted mi jich jde cca 13 rukou a 3 s použitím druhé ruky a otlakem na palci

Napsal: 10.08.2006, 19:19
od milonovo
No já je mačkal opatrně a pomalu ve svěráku (cca na 3 polohy) a ty co šli rukou,nebo už nebyly pod tlakem jsem rovnou vyřadil.Z 32 jsem měl celkem pakec vybrat 16.

Napsal: 10.08.2006, 19:42
od Kentoya
no nevím co jsem viděl nový hydroštely (nebyly z dvoukila) tak šli rukou, proto předpokládám, že by měli jít i na dvoukile rukou

Napsal: 10.08.2006, 19:58
od milonovo
Jenže nový se neprodávaj natlakovaný,to bude ono,proto taky chvíly klapou než se naplněj.

Napsal: 10.08.2006, 20:08
od Mr.FU
Nevím jestli jsem správně pochopil ten obrázek, ale po vytlačení oleje ( odtlakování ) by měly jít rukou a odpor by měla klást jen ta pružina, a vymáčknutí oleje by zase neměl být takový problém abych na to potřeboval svěrák jako v mém případě :(