Predavam svoje auto
Predavam svoje auto
predavam svoje 200sx, S13, rok vyroby 91, bez ABS a klimi.
realizovane upravy:
karoseria:
predna rozpera
zadna rozpera
airbrush karoserie
bez korozie
protikorozny nastrek spodku
spevnene prahy vo zdvyhacich bodoch
motor:
palivova pumpa walbro
priame sanie
RB20DET AFM
vstreky 444cc
turbo Garrett T3 super 60 trim
trubkove zvody, tepelna izolacia
komplet priechodzie vyfukove potrubie a downpipe, bez katalizatora a tlmica
koncovy nerezovy tlmic
vstrekovanie vody Coolingmist, 150psi pumpa, 1 tryska pred klapkou, 1 tryska pred turbom
AUDI S4 FMIC
nerezove trubky pre stlaceny vzduch turbo-motor
elektronicky boost kontroler vlastnej vyroby
cip
spojka keramicka, odpruzena, komplet zo zosilnenym pritlacnym tanierom, EXCEDY
podvozok:
predne tlmice koni nastavitelne, sportove
zadne tlmice koni nastavitelne, sportove
predne a zadne pruziny HR znizene o 40mm, sportove
silentbloky podvozku Energy Suspension
predne brzdove kotuce Zimmermann dierovane
predne brzdove platnicky Ferodo FDS 600
17" elektrony alutec
15" elektrony na zimu
VLSD
interier:
laminatove sedacky, vodicova pevna, spolujazdcova posuvatelna
sportove aj seriove bezp. pasy
30cm volant
bez zadnych sedaciek
bez zvukovej izolacie podlahy
skratene radenie
tlakomer oleja Autometer mechanicky
tlakomer turba
shift light nastavitelny
radio kazetove, sony, 4x repro
Platna STK do buduceho roka, v pripade potreby viem vybavyt dalsiu STK bez nutnosti pristavenia auta. Auto predavam samozrejme z dokladmi.
UPOZORNENIE:
problem s motorom. nadmerne dychanie motora, pretlacanie oleja cez kryt vyfukovej vacky, pravdepodobne kvoli netesniacim ventilom. pred cca 15 000km kompletna GO motora vcitane vybrusu valcov, nove piesty, vybrus klukovky, komplet nove loziska. Napriek tomu sa coskoro po GO zacal pretlacat olej cez odvetranie. Moj nazor je ze netesnia ventily, kedze motor dycha ako cez kryt sacej tak aj vyfukovej vacky. Bude treba zhodit minimalne hlavu a skontrolovat to. Takisto bude treba zrejme vymenit gufera klukovky. Turbo je bez voli, tlaci 1.3bar v celom rozsahu otacok, viac som neskusal.
Nemam uz nervy na dalsie opravy, bohuzial napriek velkym investiciam som nedokazal dat motor do zelaneho stavu.
Auto je na predaj za akukolvek aspon trocha serioznu sumu, samozrejme z ohladom na stav auta, upravy ako aj nutnosti opravy motora.
Prosim pridavat prispevky len ohladne zaujmu o kupu.
Fotky su v sekcii Clenovia alebo tu:
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p010.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p002.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p011.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p007.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p055.jpg
Dakujem
realizovane upravy:
karoseria:
predna rozpera
zadna rozpera
airbrush karoserie
bez korozie
protikorozny nastrek spodku
spevnene prahy vo zdvyhacich bodoch
motor:
palivova pumpa walbro
priame sanie
RB20DET AFM
vstreky 444cc
turbo Garrett T3 super 60 trim
trubkove zvody, tepelna izolacia
komplet priechodzie vyfukove potrubie a downpipe, bez katalizatora a tlmica
koncovy nerezovy tlmic
vstrekovanie vody Coolingmist, 150psi pumpa, 1 tryska pred klapkou, 1 tryska pred turbom
AUDI S4 FMIC
nerezove trubky pre stlaceny vzduch turbo-motor
elektronicky boost kontroler vlastnej vyroby
cip
spojka keramicka, odpruzena, komplet zo zosilnenym pritlacnym tanierom, EXCEDY
podvozok:
predne tlmice koni nastavitelne, sportove
zadne tlmice koni nastavitelne, sportove
predne a zadne pruziny HR znizene o 40mm, sportove
silentbloky podvozku Energy Suspension
predne brzdove kotuce Zimmermann dierovane
predne brzdove platnicky Ferodo FDS 600
17" elektrony alutec
15" elektrony na zimu
VLSD
interier:
laminatove sedacky, vodicova pevna, spolujazdcova posuvatelna
sportove aj seriove bezp. pasy
30cm volant
bez zadnych sedaciek
bez zvukovej izolacie podlahy
skratene radenie
tlakomer oleja Autometer mechanicky
tlakomer turba
shift light nastavitelny
radio kazetove, sony, 4x repro
Platna STK do buduceho roka, v pripade potreby viem vybavyt dalsiu STK bez nutnosti pristavenia auta. Auto predavam samozrejme z dokladmi.
UPOZORNENIE:
problem s motorom. nadmerne dychanie motora, pretlacanie oleja cez kryt vyfukovej vacky, pravdepodobne kvoli netesniacim ventilom. pred cca 15 000km kompletna GO motora vcitane vybrusu valcov, nove piesty, vybrus klukovky, komplet nove loziska. Napriek tomu sa coskoro po GO zacal pretlacat olej cez odvetranie. Moj nazor je ze netesnia ventily, kedze motor dycha ako cez kryt sacej tak aj vyfukovej vacky. Bude treba zhodit minimalne hlavu a skontrolovat to. Takisto bude treba zrejme vymenit gufera klukovky. Turbo je bez voli, tlaci 1.3bar v celom rozsahu otacok, viac som neskusal.
Nemam uz nervy na dalsie opravy, bohuzial napriek velkym investiciam som nedokazal dat motor do zelaneho stavu.
Auto je na predaj za akukolvek aspon trocha serioznu sumu, samozrejme z ohladom na stav auta, upravy ako aj nutnosti opravy motora.
Prosim pridavat prispevky len ohladne zaujmu o kupu.
Fotky su v sekcii Clenovia alebo tu:
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p010.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p002.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p011.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p007.jpg
http://www.airbrushsk.szm.sk/images/auto/p055.jpg
Dakujem
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: