Stránka 1 z 1
					
				nizke otacky na volnobeh za tepla
				Napsal: 13.08.2006, 18:54
				od Katany
				stava se mi ze mi klesnou otacky pri zastaveni na krizovatce na cca 400-500rpm ... obcas se to stane obcas ne ... dela to jen za tepla a jen nekdy ... ma nekdo tuseni proc tomu tak je ? dik
			 
			
					
				
				Napsal: 13.08.2006, 23:09
				od doublejay
				air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.
			 
			
					
				
				Napsal: 13.08.2006, 23:10
				od Martin_534
				taky typuju stejnou příčinu, schválně zkus vypnout světla a uvidíš, že to bude lepší
			 
			
					
				pablo
				Napsal: 13.08.2006, 23:49
				od pablo
				toto mi robi tiez a hlavne ked zatvaram okna zvyknu klesnut,ked sa zavru a pustim gombik tak sa vratia naspat
			 
			
					
				
				Napsal: 14.08.2006, 06:36
				od Hynek
				doublejay píše:air regulator - to je ten ventil, co pri pustenem plynu (a zavrene klapce) ma poustet vzduch do motoru. Mam ten samy problem. Byva zaneseny olejem/zakarbonovany a to otevirani neni uplne o.k.
jo dělá na 100% ten air regulátor, vyhodil sem ho a vrčí to krásně 

 
			
					
				Re: pablo
				Napsal: 14.08.2006, 14:53
				od 935Baby
				pablo píše:toto mi robi tiez a hlavne ked zatvaram okna zvyknu klesnut,ked sa zavru a pustim gombik tak sa vratia naspat
Toto je prodle ma na 99% ACC - ventil regulujicí volnobeh nebo jeho řídíci system.
Stejné klesnutí otáček by ti mohlo nastat když třeba: auto běží na volnobeh a zapnes na plno ventilátor + světla tak by ti neměli klesnou otáčky (max. tak o 50rpm) pokud ti klesnou o cca 150-250rpm tam más problém s AAC.
ECU musí dát AAC povel ke zvýšení otáček kvůli tomu že je větší odběr proudu a tudíž vetší zatížení alternátoru. Je to popsané v manuálu.
Treba bych zkusil ten AAC ventil vyčistit a celkově celý ten blok co je v něm ten ventil namontovaný nebo změřit multimetrem odpor na AAC ventilu.....atd
 
			
					
				Re: pablo
				Napsal: 14.08.2006, 16:28
				od blázen
				souhlas ted sem to řešil,..akorát za studena pořád špatný volnoběh..typuju svíčky  

 
			
					
				
				Napsal: 14.08.2006, 18:42
				od Katany
				dam vam pak vedet co to bylo ...  

 
			
					
				
				Napsal: 15.08.2006, 17:41
				od rednissan
				Tohle samý mi dělalo taky, všechno sem kompletně vyzkoušel a nic nepomohlo. Nakonec to bylo čidlo na telotu. Při měření se chovalo normálně, ale občas se uvnitř zkratovalo. Při tom zkratu ECU nepoznala ani že je sepnutý spínač klapky. Vyhodil sem čidlo, dal odpor s přepínačem a mam ruční sitič. De to bez problémů