Stránka 1 z 2
Kde mi nejlépe opraví můj motor SR20 ( 200sx S14 r.v.99)?
Napsal: 14.08.2006, 20:01
od Eradicator
Prosím!!! Potřebuji opravit motor a hledám k tomu vhodný servis, který má v tomto ohledu zkušenosti. Po nastartování je z motoru slyšet lehké klapání, které neustane dokud se nerozjedu. (nadzvedáky vahadel byly vyměněny a klepe to pořád). Nemáte zkušenosti se servisem, který by byl pro můj motor nejlepší? S14 jezdí poměrně málo a zkušených mechaniků, kteří jim rozumí je ještě méně. Osobní zkušenosti maximálně výtány. Děkuji
Napsal: 14.08.2006, 20:06
od Kentoya
a klepe to i když stojíš třeba 5 minut než se rozjedeš ? Protože ono chvilku trvá než se hydroštely dostatečně natlakují, aby jsi něco nedělal zbytečně
Napsal: 14.08.2006, 20:10
od Eradicator
Tak dlouho jsem to netestoval, ale po rozjezdu v tom občas trošku zachrčí a je klid. Fakt nevím. Hlavně se bojím aby to nebylo něco vážnějšího!
Napsal: 14.08.2006, 20:12
od Kentoya
odkud jsi, jinak zkus vytočit motor po nastartování a cca 10sec volnoběhu tak na 5 sec na 3000 toček (víc netoč, nedělá to motorům dobře), pokud to přestane je to oki
Napsal: 14.08.2006, 20:13
od Eradicator
Navíc i když ho budu na volnoběh trošku vytáčet, tak to klapání neustane. Teprve až se rozjedu, tak je klid.
Napsal: 14.08.2006, 20:14
od Eradicator
Jsem jihočech okr.Tábor.
Napsal: 14.08.2006, 20:17
od Kentoya
v táboře ti nepomůžu ne že bych to odstranil, ale aspon bych se pokusil ten zvuk identifikovat, srko jsem ještě neměl rozebraný, takže by mi to trvalo
spočítej mi kolikrát to klapne za 10 sec na volnoběh, jestli je to pravidelný, a jaký byly přibližně otáčky při tom počítání
Napsal: 14.08.2006, 20:48
od Eradicator
Takže po nastrtování (za studena) volnoběžné otáčky kolem 1000-1150. Klapání je NEMĚŘITELNÉ dohadem 8-10x za 1s. Klape na volnoběh pořád stejnou rychlostí. I při mírném vytáčení na volnoběh je klapání stále stejné. Při pomalém rozjezdu rychlost klapání znatelně ZPOMALÍ a potom zmizí. Při rozjezdu (ot. 1tis) klapání ustane tak po 20 metrech. Při normálním rozjezdu (běžné akcelerace) klapání ustane téměř okamžitě. Po vypnutí zahřátého motoru a jeho opětovném nastartování neklape.
Napsal: 14.08.2006, 21:16
od Martin_534
co používáš za olej a jakej máš tlak?
Napsal: 14.08.2006, 21:17
od raddy
je dost mozne ze tvoj problem sposobuje system variabilneho zdvihu ventilov. skus nasledovnu vec:
zarad neutral a nechaj bezat motor na volnobehu, aby si pocul klepot
stlac spojku a zarad jednotku a drz stlacenu spojku. zaujimalo by ma ci klepot prestane.
klepot od variabilne ho zdvyhu je velmi casta vec na SR motore a ma ju takmer kazdy. neda sa s tym nic seriozne robit ale nesposobuje to ani nejake problemy.
Napsal: 14.08.2006, 22:41
od Kentoya
tak martine a už víš co to klepalo tobě, jsme doma guru raddy
Napsal: 14.08.2006, 22:54
od Martin_534
Kentoya píše:tak martine a už víš co to klepalo tobě, jsme doma guru raddy
jj to bude ono
Napsal: 15.08.2006, 07:22
od raddy
no keby sa niekomu s tym chcelo babrat, tak zdroj klepotania zrejme pochadza od tlakoveho actuatora (podobny ako na turbe) ktory ovlada prepinanie zdvihu. Niekedy sa klapotanie na nejaky cas odstrani po vymene actuatora za novy.
Predpokladam ze dovod preco to po zaradeni rychlosti prestane je ten, ze ECU ma v prevodovke snimac zaradenia neutralu (S13 aj S14). Pri neutrali sa v pripade S14 pouziva ine nastavenie zdvyhu ako pri zaradenej rychlosti, resp. pri zaradeni rychlosti sa aktivuje actutator. Actuator by mal byt umiestneny spredu motora (domnienka) a mal by mat privod podtlaku/pretlaku. Takze da sa na to napichnut a eventualne zmerat zmeny.
Napsal: 15.08.2006, 10:09
od Eradicator
Na tu jidničku se spojkou to klape pořád stejně. Dokonce i když jedu na zpátečku tak to klape pořád. Teprve až dám jedničku a začnu se rozjíždět, tak ztichne.
Napsal: 15.08.2006, 10:11
od Eradicator
Nepojedete někdo tenhle víkend na tuning sraz do Písku? Že by jste se na to koukli.