Stránka 1 z 2
					
				filtrační výplň ve filtru KN
				Napsal: 16.08.2006, 19:41
				od 935Baby
				Tak jsem se dal do čištění filtru (mám konus filtr s montážní sadou) a po vyprání jsem si všiml že když se na ten filtr podívám přes světlo:
- mám ho kousek před žárovkou (či jiným zdrojem světla) a kouknu z vnitřní strany přes filtr tak jsou videt velice průsvitná místečka po celé ploše filtru - jako by byl jemně popíchaný
Něměla by ta výplň vypadat souvisle - bez nějakých více či méně průsvitných bodů?
Mohli by jste se nikdo podívat na nový filtr KN jestli si také všimnete těch průsvitných míst. Třeba ty Mirku co jsi ho nedavno kupoval na SR20DET?
Čím víc o tom filtru přemýšlím tak tím víc si myslím že by bylo nejlepší mít Apexi a byl by pokoj. To KN aby člověk hlídal jsetli je dobře naolejovane - když se přeolejuje tak zas ten olej zasírá váhu vzduchu  
 
 
Mimochodem už jste viděli tento test filtrů?
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/1/
podle toho celej HKS je pěknej šmejd  

 
			
					
				
				Napsal: 16.08.2006, 21:13
				od Conrad
				taky jsem si toho na konusu všimnlul, je tam toho světla holt vice a je to víc vidět. Jinak s tou váhou je to fakt a na konusu odchází častěji a rychleji. Podle mne je konus, filtr který spíše škodí než pomáhá 

  mýtus který si vymysleli  prodejci ....na turbu to snížení ztráty proudění nemá takový význam...
 
			
					
				
				Napsal: 16.08.2006, 21:43
				od 935Baby
				Conrad píše: Podle mne je konus, filtr který spíše škodí než pomáhá 

  mýtus který si vymysleli  prodejci ....na turbu to snížení ztráty proudění nemá takový význam...
 
Já ve svý podstatě tam dával ten konus z jednoho hlavního důvodu - zvukový projev turba a motoru.
To pískání turba, turbo chatter - to je prostě něco úžasného. To zvýšení výkonu jsem bral jako takový vedlejší produkt  

  tomu zvýšení výkonu věřím - tak min 8 koní to podle mě přidá.
 
			
					
				pablo
				Napsal: 16.08.2006, 23:56
				od pablo
				otazka a keby sa do seriovej krabice namiesto seriovej vlozky vlozila vlozka KN malo by to nejaky funkciu alebo je lepsie pouzit hrib?
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 06:45
				od mrkevvzime
				dneska bych mel mit novej kn kit tak se mrknu jestli je to prusvitny
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 08:29
				od 935Baby
				mrkevvzime píše:dneska bych mel mit novej kn kit tak se mrknu jestli je to prusvitny
Ok, díky. Jsem zvědavej co zjistíš
 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 08:54
				od kenivruh
				Som rad, ze moj favorit Apexi je najlepsi. Ked ten HKS naozaj filtruje tak ako je to tam ukazane, tak dakujem pekne.
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 09:11
				od 935Baby
				kenivruh píše: Ked ten HKS naozaj filtruje tak ako je to tam ukazane, tak dakujem pekne.
Jo jo vypada to že velice účinně bude snižovat kompresní tlaky ve válcích. Prach obsahuje křemičitany které jsou několikanásobně tvrdší než kov.
Dotaz, ty máš Apexi?
 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 09:14
				od kenivruh
				Este nie, ale planujem 
 
EDIT: Nasiel som asi najlacnejsiu ponuku na 
http://www.ooparts-international.co.jp. Cena 12.720 jenov plus clo+dph a postovne cca 4000 jenov. Minimalna objednavka je 30000 jenov takze by sme museli objednat minimalne tri.
 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 15:53
				od Mirek
				o vikendu mrknu na svuj...koupil sem si KN na nissana
			 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 16:04
				od mrkevvzime
				tak ted mi dorazil kit a jsou tam takove malinke dirky mezi vlaknama takze je to asi takhle nekvalitni normalne  
 
 
du to namontovat
 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 16:18
				od 935Baby
				mrkevvzime píše:tak ted mi dorazil kit a jsou tam takove malinke dirky mezi vlaknama takze je to asi takhle nekvalitni normalne  
 
 
du to namontovat
 
Dík za report, jsem si říkal jestli ten můj filtr není nějaký vadně vyrobený či poškozený. Tak budu dál doufat že to filtruje aspon tak jako v tech testech. 

  A jednou ho možná nahradí Apexi  
 
 
Jedna poznámka k montáži filtru:
- již od výrobce je filtr naolejovaný, takže není třeba ho olejovat
 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 16:34
				od Mirek
				ono panove......nekvalitni...myslim ze nikdo z nas nevi jak to ma vypadat...takze bych takto silna slova na adresu jednoho z nejznamejsich vyrobcu filtru nechal pro sebe zatim....treba je takova konstrukce..to vi jen vyrobce..se zeptejte tam 

 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 16:49
				od 935Baby
				Jsem našel nějaké info o tom jak ten filtr fuguje:
http://www.knfilters.com/filter_facts.htm
část: Filtration 101 - A Deeper Cut
Něco tam píšou o turbulencích které usměrnují nečistoty na okraje vláken...... a že to prostě mají vymakané  

 
			
					
				
				Napsal: 17.08.2006, 17:59
				od mrkevvzime
				Mirek píše:ono panove......nekvalitni...myslim ze nikdo z nas nevi jak to ma vypadat...takze bych takto silna slova na adresu jednoho z nejznamejsich vyrobcu filtru nechal pro sebe zatim....treba je takova konstrukce..to vi jen vyrobce..se zeptejte tam 

 
nahodou ja uz v jednom aute knko mam tak vim jak vypada  
 
 
jeste k te kvalite. Dost mne zklamalo, ze na nekolika mistech je ta mrizka co drzi bavlnu takova nejaka poskozena jako treba trochu primacknuta a tak, proste to neni bez kazu
BTW HKS si taky hraje na kvalitu a jak dopadl v tom testu  
