Stránka 1 z 1
					
				navod na vymenu tesnenia pod hlavou
				Napsal: 18.08.2006, 15:59
				od raddy
				chcem poprosit skusenejsich o napisanie zrozumitelneho navodu ako spravne zlozit hlavu a zase ju dat spat. zvlast ma zaujima ci treba vybrat vacky a ako ich dat spravne spat. Eventualne ci je lepsie dat to urobit do servisu. Dakujem
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 19:42
				od Kentoya
				to chceš tu hlavu komplet rozebrat a vyčistit, nebo proč rozebírat, kvůli hydroštelům ?
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 20:11
				od rozum
				vacky sundat musis. pak povolis tech 10 sroubu co drzi hlavu u bloku podle poradi v manualu, povolis vyfuk, zvednes hlavu, vymenis tesneni a zase v urcenem poradi dotahnes. Aspon takhle sem to delal ja.
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 20:26
				od Kentoya
				vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát
			 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 22:31
				od raddy
				Kentoya píše:vačky právě dolů nemusí, tak proto se ptám, už jsem to dělal třikrát
chcem len dat dole hlavu a vymenti tesnenie. pokial nenajdem poskodene ventily, hlavu rozoberat nechcem. takze ide to aj s vackami?
 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 23:00
				od rozum
				ja sice DET nesundaval, ale co sem se dival tak tam neni moc mista na golu kolem vacky.. Sundej kryt vacek a uvidis 10sroubu a sam poznas jestli to pujde s vackama nebo ne 

 
			
					
				
				Napsal: 18.08.2006, 23:07
				od Kentoya
				je k tomu potřeba delší imbus na golu, ten imbus minimálně 6 cm a samozřejmě momenták, jinak momenty jsou tuším 30, potom 110, všechno povolit a znova 30 a zas 110, říkal jsem si to půjde dál po tom povolení o cca 15 stupnů, ale figu borovů šlo to o cca 150 stupnů což mě mile překvapilo a už je mi jasný proč se to tak utahuje
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 07:34
				od Kytt
				Já jsem vačky měl dole je to lepší a aspon skontroluješ jestli máš všechny šrouby v pohodě mě dva prdly u vaček . A jestli máš ořech imbus tak ho zbrus dokola a dostaneš se knim. A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 10:20
				od 935Baby
				Kytt píše:A ty momenty na utahování jsou napsaný aj na tom manuálu u nového těsnení. A bacha jestli budeš dávat ty samí šrouby tak at ti neprdnou
jo jo, slyšlel jsem že na použité je lepší dávat menší utahovací moment - to mi ríkal mechanik, tak nevím
 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 10:41
				od Goodziller
				Vacky sundavat nemusis. Sundas jen kryty vacek a povolis vsechny srouby, myslim, ze nektere ven nepujdou, tak to staci akorat motorem pootocit a v pohode. Janak ja jsem to delal, ze jsem vzal normalni imbus a urizl jsem ho flexou, ale na dotahovani jsem ho trochu zkroutil, takze to chce nejakej lepsi nez za 40kc z kauflandu celou sadu 

 Jinak pekny sr.... je povolit vsechny hadicky a trubicky okolo. Ted bych radeji vyndal motor a delal to venku... Ale to jen z toho duvodu, ze jsem se minule sral s jednou trubickou u turba 5 hodin. (nejsem neschopnej, vazne to neslo.... 

 ... Zkouseli to dalsi 4 lidi a kazdej zjistil, ze to vazne nejde....)
 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 12:09
				od Conrad
				tak tak ty hadičky u turba to je na provaz 

  lepší je nejdřív vyhodit turbo i s hadičkami /to už se tu někde řešilo, ale to už máš ty stejně jinak/ a pak se pustit do hlavy .....
 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 12:32
				od Kentoya
				jedině motor ven dělat to v autě je prasárna, protože dost těžko (i když to jde), můžeš z jistotou tvrdit, že všechny hadičky jsou perfektně daný a že to je 100% odvedená práce
			 
			
					
				
				Napsal: 20.08.2006, 17:57
				od Goodziller
				Souhlasim....
			 
			
					
				
				Napsal: 20.08.2006, 19:04
				od blázen
				i muj nazor je to dělat na motoru ktery je vytažený, jde to i na autě, ale je to náročnější..
			 
			
					
				
				Napsal: 21.08.2006, 14:44
				od swed
				Jo taky si už teď myslím, že na motoru venku je to lepší. JEdnou sem to dělal s motorem in a jednou s motorem out  

 V každém případě vačky dolu nemusej.