Stránka 1 z 1
					
				custom svody
				Napsal: 19.08.2006, 11:46
				od Martin_534
				
co si myslíte o tomdle designu?
 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 12:32
				od Kentoya
				mě by stačil, je to ca18 na T3 nebo jiná kombinace
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 12:50
				od Martin_534
				je to na ca18 s t28 přírubou, asi před měsícem to prodával na ebay nějakej maník 

 bohužel tadle fotka je to jediný co mi zbylo
 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 12:59
				od Kentoya
				škoda
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 18:29
				od raddy
				no v podstate tam mozes nechat seriove, nevidim oproti nim ziadnu vyhodu...
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 20:36
				od Kentoya
				jasně že ne ta škoda platila na T3
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 22:24
				od Martin_534
				no mě šlo jenom o příklad, jsetli třeba nebudou lepší nějaký složitější, výhodou u tědlech bezesporu je poměrně jednoduchá výroba a možnost udělat přírubu na jakýkoliv turbo na jakoukoliv stranu
			 
			
					
				
				Napsal: 19.08.2006, 22:31
				od rozum
				mi jenom prijde trochu divny posilat ty plyny proti sobe...?
			 
			
					
				
				Napsal: 20.08.2006, 00:16
				od Kentoya
				to je jedno serie je celkem podobná
			 
			
					
				
				Napsal: 21.08.2006, 09:41
				od kenivruh
				No v serii je to trochu inak. Ked sa pozries na tu prirubu k turbu tak vidis, ze je tam vnutri prepazka. Ta prepazka oddeluje vystup z 1 a 4 valca od 2 a 3 valca. Tie zvody su vnutri urobene tak, za plyny z 1 a 4 valca resp. 2 a 3 valca sa stretnu az na konci zvodov. Toto parovanie je logicke a vyplyva z poradia zapalovania valcov 1342 takze dva nasledujuce vyfuky maju samostatnu vetvu. Chyba je vsak v tom, ze ked som skusal fukat do vstupu z nejakeho valca tak viac vzduchu islo von cez vstup z paroveho valca nez na konci zvodov, co je nic moc. 
Napriek tomu si vsak myslim, ze seriove zvody nie su az take obycajne a inziniery od Nissanu nie su az taky zli 

 
			
					
				
				Napsal: 21.08.2006, 20:16
				od Kentoya
				kenivruh, to máš sice pravdu, ale na druhou stranu jelikož např 2 a 3 střílí proti sobě, tak by měli mít stejnou dráhu svodů aby ten tlak šel v pravidelných pulsech na turbo a toto bohužel konstruktéři nissanu nedodrželi
			 
			
					
				
				Napsal: 22.08.2006, 08:18
				od kenivruh
				Otazka. Podarilo sa mi zohnat nejaku teplote odolnu textiliu, do ktorej som obalil seriove zvody (ano da sa to 

) plus turbinu a dump pipe. Lenze na sxoc ci kde som sa docital, ze vraj liatinu z ktorej su urobene tie casti nie je moc dobre obalovat, ponevac (:)) potom zvyknu skor prasknut. Pocul niekto o tom nieco alebo ma dokonca s tym skusenost ?