Stránka 1 z 1

dobíjení

Napsal: 19.08.2006, 16:07
od Gulašek
Potřeboval bych poradit zkoušel sem jen tak změřit kolik to dobijí a začlo to na 15 V říkám to je v poho ale ono se to furt zvětšovalo 16..17..18..19...V :( alternátor sem vyměnil za jiný a je to furt stejný !
Nevíte někdo co stím :?:

Napsal: 20.08.2006, 12:26
od rednissan
19V je opravdu moc, mělo by se to pohybovat něco málo nad 14V. Kdes to měřil? přímo na baterii nebo na alternátoru? De o to že baterie by měla přebívající napětí vzít, chtělo by to ještě změřit proud co jde přímo do baterky. Podle mně máš problém někde v drátech

Napsal: 20.08.2006, 15:57
od Gulašek
rednissan píše:19V je opravdu moc, mělo by se to pohybovat něco málo nad 14V. Kdes to měřil? přímo na baterii nebo na alternátoru? De o to že baterie by měla přebívající napětí vzít, chtělo by to ještě změřit proud co jde přímo do baterky. Podle mně máš problém někde v drátech
Měřil sem to jak na baterce tak na alternátoru .
A ten problém v drátech nevím přesně jak to myslíš.

Napsal: 20.08.2006, 20:35
od rednissan
Ten problém v drátech sem myslel kdybys to měřil jen na alternátoru. baterie se při dobíjení chová jako spotřebič s určitym odporem, při plné baterii a nabíjení má větší odpor = menší proud a vyšší napětí, to ale neni tvůj případ, pořád by nemělo přesáhnout 15V. Při tvojem napětí a dobré baterii by musel protýkat proud řádově ve stovkách. Skus byterii z jinýho auta. Když to nepomůže tak to změř jinym měřákem, Při 19V ti musí praskat žárovky

Napsal: 20.08.2006, 23:56
od Martin_534
spíš bych to viděl na špatnou elektroniku v altiku, asi tam nefunguje stabilizace produ, což je oprava tak za 2000

Napsal: 21.08.2006, 08:32
od doublejay
Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.

Napsal: 22.08.2006, 16:39
od Gulašek
doublejay píše:Nebo mas po baterce a ta ma takovy vnitrni odpor, ze na ni to napeti na tuto uroven nastoupa... Jenze to bys zase asi nenastartoval. Pri 19V by ti fakt shorely vsechny zarovky a mozna by mohlo byt jeste hur... Treba autoradia tohle nesnaseji, hlavne jejich koncove obvody. Cim jsi to meril? Nektere elektronicke voltmetry s velkym vstupnim odporem meri tepave napeti z alternatoru blbe. V kazdem pripade je treba merit na svorkach baterky a radeji klasickym ruckovym meridlem na stejnosmerne napeti.
No piča bylo to měřákem je totálně na hovno!!!
Jo a kde je tam nějaké relé když není na altíku je někde v té krabičce u baterky ? Protože když to nabiju tak mě chytne motor na žducha ale jak jezdíš týden tak už se tomu moc nechce víckrát musím protočit motorem. :?:

Napsal: 22.08.2006, 20:08
od mrkevvzime
:lol: sem chtel ze zacatku napsat, ze mas blbej merak, ale prislo mi to jako blbost :D