Ked si pozriete motor, z tych cervenych krytov po stranach na vrchu motora ide hadica a napaja sa za filter do sania (je to ta kde mam jednosmernu klapku). To je ventilacia vaciek - PCV. Popri ventiloch unikaju plyny (hlavne ak idete na plny plyn) a zhromazduju sa v priestore vaciek. Aby vam neodletel ich kryt B) , odvetravaju sa prave touto hadicou. Kvoli emisiam su vedene spat do sania. Problem je ale v tom, ze obsahuju olej, ktory sposobuje dym a znizuje oktanove cislo benzinu. Pri zvysenom vykone je unik tychto plynov vacsi a aj unik oleja. Preto je dobre urobit nasledovne:
Odpojte tuto hadicu zo sania. Do otvoru v sani perfektne pasuje stopel od sampusu

Tento ukon je nevyhnutny pri kazdom zvysovani vykonu. Skuste sahnut do hadice co ide od filtra k turbu. Divil by som sa, keby ste tam nenasli olej....
Inak, repas turba ma stal 10000Sk (nove kruzky a tesnenia, vymena rotora, montaz a demontaz z auta). Teraz to uz vobec nedymi
