Stránka 1 z 2
					
				Startovani 200SX PLS HELP
				Napsal: 22.08.2006, 18:42
				od z4yd4
				Pri startovani mi hazi jiskru ale nenastartuje, jako by nevstrikovalo palivo. obcas to jde obcas ne.. Pokud s tim ma nekdo zkusenost poradte pls
Je to S13 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 22.08.2006, 18:51
				od rednissan
				Skus napsat něco bližšího, může to bát cokoli, i když hází jiskru, neznamená to že je el. v pořádku. Skontroluj jestli de palivo do vstřiků, když to nechytne, měli by bejt mokrý svíčky. Změřit vstřiky. Skontrolovat předstih, můžou to bejt jen svíčky, je moc věcí
			 
			
					
				
				Napsal: 22.08.2006, 18:53
				od blázen
				v prve řadě zkontroluj předstih,kdyby byl příliš velky auto by nenastartovalo,..nevěřim že je to vstřikama,..chytli by aspon 3 nebo 2 válce.. zkontroluj přívod paliva do vstřiků,..FPR .. taky si změř tlaky ve válcích při příliš nízkých už to skoro nestartuje
a dej si pořádný nick  

 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 07:42
				od z4yd4
				Díky. Kouknu na to a večer napíšu 

 Svíčky mě staly 2000 jsou nové..
 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 17:15
				od rx-
				rx- = zajda , no proste svice fachci benz tlaci ale vstrik asi ne kdyz do sani vstriknu ben tak to chyta ale jen do te doby nez v sani ben dojde, nekdy to chytlo a uz to jelo normalne ale pak to zas nechtelo startnout
			 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 17:23
				od z4yd4
				Tak aspon ze jsi se konecne hecnul 

 bo psat o necem co se mi nestalo uz me nebavilo 

 dneska mi ai vypalilo router takze se nebudu moci pripojit :/ blesk je svine.. tak doufam ze ti tu poradi kluci urcite budou sikovni minimalne stejne jako na hondaclubu.. cus 
 
 
 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 18:55
				od rednissan
				rx- píše:rx- = zajda , no proste svice fachci benz tlaci ale vstrik asi ne kdyz do sani vstriknu ben tak to chyta ale jen do te doby nez v sani ben dojde, nekdy to chytlo a uz to jelo normalne ale pak to zas nechtelo startnout
Když to někdy jede tak vstřiky můžeš vyloučit, vypadá to na nějakej kontakt v přívodů ke vstřikum, popř. skusit DROPPING RESISTOR, projít konektory. Nic jinýho tam neni
 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 20:57
				od blázen
				A nevytvářet 20nicku.. stačíč jeden normální  

 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 21:14
				od rx-
				moc dik ale co to je droping resistor?????????  

 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 21:15
				od Katany
				nebo jestli to nedelaj ty svicky ... ja uz svickam neverim  

 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 21:19
				od blázen
				rx- píše:moc dik ale co to je droping resistor?????????  

 
to sou výkonové rezistory od vstřiku, umistěne na airboxu,které mají urychlovat uzavírací a otevírací dobu vstřiku,...si myslim...možná se pletu..taková stříbrná věc rozměrů cca 8x2x2cm ..někdy na ni bývá vadný kontakt na konektoru,že je to vadne,tomu moc nevěřim,
 
			
					
				
				Napsal: 23.08.2006, 21:44
				od Kentoya
				jestliže to jde nastartovat s benzínem v sání, tak bych hledal problém ve škrtící klapce, že nedovírá at mechanicky, nebo jen díky nečistotám, ale nebude to asi jediná chyba, tuším ještě nějaký problém
			 
			
					
				
				Napsal: 24.08.2006, 08:54
				od z4yd4
				My jsme 2 totiz 

 rx- jako majitel auta a zajda jako ten co ho chce koupit proto 2 nicky 

)
 
			
					
				
				Napsal: 24.08.2006, 19:59
				od rx-
				rezistory Hmmmm no mrknu na ne je to mozne jsou nejake jete  

  dnes jsem skousel kdyz na trisku dam na tvrdo 12V z bate... tak ho prehlti pak jsem to meril na trisce pri startu do ni slo 1.10V  pak sem se to snazil (zoufalec)rostahnout  

  no nic ale vejfuck byl teplej tak nejakej ben tam jde pak jsem zase zmeril trisku a slo do ni pri startu 8.15V tak uz fakt nevim  

  ale ja se kurna nevzdam  

 
			
					
				
				Napsal: 24.08.2006, 20:10
				od 935Baby
				rx- píše:dnes jsem skousel kdyz na trisku dam na tvrdo 12V z bate... tak ho prehlti pak jsem to meril na trisce pri startu do ni slo 1.10V  pak sem se to snazil (zoufalec)rostahnout  

  no nic ale vejfuck byl teplej tak nejakej ben tam jde pak jsem zase zmeril trisku a slo do ni pri startu 8.15V tak uz fakt nevim  

  ale ja se kurna nevzdam  

 
Shocked !!!!!
Než něco uděláš tak si zjisti jestli tím nemůžeš něco zničit.
Pokud se nepletu tak v servisním manuálu sekce EF and EC strana 3 (odstavec vpravo na hoře) je psáno:
Nikdy nezapojujte ke vstřikům přímo napájení z baterie nebo dojde k poškození vstřiků - spálení cívek ve střikách !!!!!!!!!