Stránka 1 z 2
Delka svodu
Napsal: 23.08.2006, 22:40
od Mirek
Dokazete nekdo, nebo neznate nekoho kdo by mi mohl spocitat delku svodu Motor-turbo na SR20DET? Jak dlouhy musi byt vedeni nez se to spoji v 1? Asi si je necham udelat u znamyho..uvidim podle ceny jakou mi nabidne...ale potrebuju vedet delku ....pocitam s tim ze vsechny musi byt stejne dlouhe...ted jde jen o to kolik to je
dik moc
Napsal: 23.08.2006, 23:34
od Kentoya
ono se to počítá podle otáček kterými chceš točit max a podle vrcholu kroutáku a ty vzorce nejsou běžně dostupný, ale vyhovující délka jednoho spletence středem měřeno by měla být mezi 0,5 až 0,75 metrů, ale jelikož je to turbo, tak délka nebude mít tak velký vliv, jako stejná délka, pravidelný průřez bez zbytečných návarů, a slušný radius bez zlomů
Napsal: 24.08.2006, 06:54
od raddy
a hlavne to neprehnat s vnutornym priemerom trubiek...
Napsal: 24.08.2006, 17:19
od Mirek
no musim mu dat delku a pravdepodobne i prumer...muzete byt teda konkretnejsi? co je to neprehnat s prumerem? Motor nebude mit pravdepodobne vic jak 300koni......spis kolem tech 250-270....nechci moc uprav ktere by rapidne snizily zivotnost...jinak 0.5 az 0.75m se mi zda dost...to to mam dat na natacky :-D
Napsal: 24.08.2006, 18:25
od Martin_534
na 250-270koní nepotřebuješ jiný svody ani turbo
Napsal: 24.08.2006, 18:58
od Mirek
Martin_534 píše:na 250-270koní nepotřebuješ jiný svody ani turbo
Hmm u turba sem novacek....zajimal sem se driv o upravy NA motoru....ale sportovni svody...vyfuk....otevreny sani jsou pro me zakladni upravy..takze ho tam davat budu....turbo asi zustane stejny...jde mi o svody....aby mely vsechny 4 valce stejnej odpor...je to uprava ktera neco malo prida....ale nepodepise se negativne na motoru...nejde mi o to jestli na ten vykon staci seriovy....jde mi o optimalizaci...a i na ten vykon jsou sportovni 4v1 se stejnou delkou lepsi nez seriovy....
Napsal: 24.08.2006, 20:07
od Martin_534
no otázkou je, jestli se ti to za ty prachy vyplatí
na 250-270 koní stačí zvednout lehce tlak, přidat walbro, ic, sání, vejfuk a trochu poladit jednotku
Napsal: 24.08.2006, 20:41
od Kentoya
když si nekdy budeš chtít dělat svody, tak průměr odvod podle průřezu v hlavě a udělej ho stejnej a nic nepokazíš
Napsal: 24.08.2006, 23:29
od Mirek
dekuju...jeste se zkusim poptat....
Napsal: 25.08.2006, 09:04
od Goodziller
Vnitrni prumer svodu by mel byt stejny a presne sedet na vyvodech z hlavy.
Jeden malej problem. Ty diry jsou ovalny.....
NEW
Napsal: 31.08.2006, 23:41
od Nyci
Napsal: 01.09.2006, 08:20
od raddy
maju nerovnaku dlzku vetiev, zvlastny dizajn ktory neplni podstatu zvodov.
Napsal: 03.09.2006, 23:49
od Mirek
Kuci tak kam se aspon obratit abych ty udaje zjistil kdyz tady se nevi?
Napsal: 04.09.2006, 18:21
od Kentoya
okopíruj je podle nějakejch na netu, těžko radit, tohle je věc pro profíky, aby to mělo význam
Napsal: 04.09.2006, 21:34
od adner
Ať je uděláš,jak je uděláš,změnu stejně nepoznáš.Na brzdě to hodí rozdíl několika ps,kvůli čemuž je u turbomotoru zbytečný se trápit.Pokud je mocí mermo chceš,udělej je podle sebe tak,aby si z nich měl radost.Protože to je to jediné,o co u nás amatérů jde.