Stránka 1 z 1
					
				Phantom grip LSD
				Napsal: 24.08.2006, 16:37
				od kenivruh
				
			 
			
					
				
				Napsal: 24.08.2006, 17:14
				od Mirek
				hmm muzes pro lidi co anglictinu moc nedavaji rict v kostce o co presne jde. Pochopil sem ze bude lepsi nez klasickej LSD montovanej v serii do 200sx....v cem je presne lepsi? Ma cenu ho menit, nebo si mam nechat VLSD z S14?
			 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 07:33
				od kenivruh
				No je to podobny princip ako spojkovy LSD. Ked pridas plyn tak tie dve polovice toho Phanotm Grip-u maju snahu ist od seba a tlacia na ozubene kolesa (side gear) vnutri diferencialu, na ktore su pripojene hnacie hriadele ku kolesam. Tym ze tlacia na tie "side gears" je pre nich tazke otacat sa roznou rychlostou a tym vznika ten "zamykaci" efekt. Co som pozeral na webe, tak niekto to chvali, niekto pise, ze to nefunguje, takze je tazke povedat. Problem moze byt napriklad v tom, ze tie casti nedostatocne tlacia na ozubenie, alebo dalsi problem napr. v zakrute bez plynu maju ozubenia snahu tocit sa roznou rychlostou cim sa v podstate "brusia" o ten Phantom Grip. 
Tento Phantom Grip je urceny LEN pre otvorene diferencialy NIE pre LSD (ani by to nemalo zmysle davat do LSD 

)
 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 07:37
				od mrkevvzime
				hm tak jsem myslel, ze to je celej vnitrek difu, ale jsou to jenom dve kosticky spojeny ctyrma pruzinkama, ktery se vmontujou do puvodniho difu a nejak to funguje  

 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 07:40
				od kenivruh
				Tak tak. Ked mas kvalitny material, tak by to nemal byt problem spravit. Si myslim. A ten, kto si chce kupit LSD by to mohol pre nas testovat 

 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 07:44
				od Martin_534
				taky jsem slyšel, že to moc nefunguje
			 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 07:54
				od kenivruh
				Zaujimava veta ohladom Torsen LSD (myslim ze sa montoval do S15). 
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
V podstate ide o to, ze Torsen na snehu a lade velmi dobre nefunguje.
			 
			
					
				
				Napsal: 25.08.2006, 08:32
				od rednissan
				Docela zajímavě jednoduchý, ale jestli tohle stačí na to aby se kola na asfaltu zamkla?
Další otázka, kolik to vydrží, aby po 5000km nebyli kolečka poloviční.
Mam doma totiž jeden differák navíc, tak by to možná stálo za zkoušku, jen co tam dát za materiál??