Stránka 1 z 6
					
				GO motorů CA18DET a SR20DET
				Napsal: 02.09.2006, 15:26
				od UDC-team
				Kdyby měl někdo zájem, tak provádíme kompletní generální opravy motorů 
CA18DET a SR20DET včetně turbodmychadel + sportovní úpravy (leštění kanálů,ventilů a spalovacího prostoru,odlehčování setrvačníků,výroba a montáž odlehčených řemenic z duralu,odstranění katalyzátoru a středního dílu,montáž BOV,velkých IC,VLSD,sportovních filtrů,rozšiřovacích podložek,atd...) 
 
  Neděláme to pro peníze,nýbrž pro zábavu
 Neděláme to pro peníze,nýbrž pro zábavu 
 
			
					
				Re: GO motorů CA18DET a SR20DET
				Napsal: 02.09.2006, 17:32
				od blázen
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02.09.2006, 17:41
				od UDC-team
				No samozřejmě že uplně zadara ne, ale jan za malou odměnu! 

 
			
					
				
				Napsal: 02.09.2006, 23:07
				od Kentoya
				tak se rozepiš
co chceš za (pro CA)
1) duralový řemenice
2) písty druhý výbrus
3) GO olejového čerpadla
4) GO startéru
5) GO T3 super trim 60 - ložiska, hřídel, vrtule + vyvážení
6) jestli jsi schopen odlehčit kliku a o kolik a vyvážit
7) GO ojnic

 prozatím vše co by mne zajímalo
 
			
					
				
				Napsal: 02.09.2006, 23:42
				od Heini
				Koukam ze nic 

 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 05:50
				od Mr.FU
				Chystám se na GO CA18, zatím to vypadá na AHRA HK s.r.o., umíš to lépe, levněji s dokladem a zárukou? Nedělám si prdel, chci kompletní GO.
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 11:14
				od MaxX
				No,ty ceny by to chtělo,že? 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 19:30
				od Kentoya
				nějak nestíhá  

 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 19:35
				od UDC-team
				Takže 
Duralové řemenice-všechny čtyři bez klim. za 3800Kč páč při výrobě jedné sady to zabere dost času, kdyby vás mělo zájem víc, tak se můžem bavit o jinejch penězích.
Druhej výbrus?cenu ti teda bohužel nepovim, protože sem se stím ještě nesetkal a zajímalo by mě kdo by to chtěl platit. Většinou stačí kroužky a je to O.K. A pokud máš zájem tak ti to můžu zjistit.
GO olejového čerpadla? Pokud tím myslíš zalapování zubů a podložení pružiny tak to stojí 500Kč.
GO ojnic cca 500Kč podle poškození. Ale když už jednu,tak to chce udělat všechny!
GO T3?  

 Zatím jsem neměl tu čest a rádi posloužíme! Ty víš kolik to koštuje???
Na odlehčování kliky a leštění ojnic bych měl jednoho "bývalého" závodního mechanika se kterým spolupracujeme a který by to určitě dokázal, ale cenu si netroufám odhadnout.Mám ti to zjistit?
Ještě nějaké otázky??? 
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 19:50
				od Kentoya
				mě vychází výroba řemenic na 3,5 , (cena pro mě, mám tu drahou soustružnu) ale víceméně by mě zajímala řemenice na kliku - napiš cenu
když jsem si koupil písty 1 brus proč bych nekoupil 2 brus, - obsah zvýšíš celkem levno - takže kolik
ještě mě zajámá u čerpadla, pokud je podřený po stranách jestli zvládáš zúžit tlouštku kol a připasovat do krytu
ojnice samosebou všechny, hlavně zkontrolovat rozteč tuším z hlavy 138, a průměry na 48 (na klice), a hned vyůhlovat, za 500 kus je dobrá cena pokud vše co jsem napsal
nevím co T3 sada koštuje, zatím jsem si udělal nové ložiska, ale jelikož i když je ta T3 dynamicky vyvážená, tak opticky hází, tudíž vydrží max 5 000 km a potom to budu potřebovat, zjisti cenu
ojnice si vyleštím sám, i tu kliku bych zvládl nechat ofrézovat a dynamicky vyvážit, jen bych to poprvé chtěl od profíka, cenu zjisti dík
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:01
				od UDC-team
				Počkej kdy ž jsme u těch pistů, pocítal sis okolik se ti zvýší obsah?
Podle mě to je o,hovno40 takže dát za to tipuju min. 15tisíc se mi zdá docela dost. kolik tě stáli pisty na 1výbrus?
Kdysi sem si taky dělal ložiska do turba když mu dáváš čouda tak nevydrží skoro nic. Nemá nahodou T3 keramiky?
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:08
				od Kentoya
				1 brus na cca 1828, 2 brus na cca 1850
dal jsem za ně 12 (1 brus)
ložiska jsem dělal z karo bronze, takže nejsou špatný, jen je zničí ty vrtule, keramiky tam nebyly, kdyby se podařilo sehnat repas sadu s keramikou, bylo by to good
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:19
				od UDC-team
				podle mě docela malo muziky za hodně peněz.
Za to bys skoro měl zvětšené a leštěné kanály a ventily a s T3 hmmmm.... 
 
 
Máš oškrtaný vrtule?
 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:19
				od blázen
				rozhodně nestačí vyměnit jenom kroužky, většinou sou výbrusy KO ...
			 
			
					
				
				Napsal: 03.09.2006, 20:36
				od UDC-team
				Sohlasim s tebou,na zavody to není, ale dáš nový kroužky, nestojí to tolik
a pokud o ten motor bylo a bude aspon dobře staráno, tak ještě nalítá tisíců...
nebo se mejlím???