Stránka 1 z 1

Cukání kolem 2500rpm

Napsal: 18.09.2006, 13:03
od Peca
Může mi někdo poradit co může způsobovat cukání kolem 2500 otáček? Když na těchto otáčkách +/- 200 otáček držím jemně plyn tak auto cuká, jakoby se dusilo. Při razantnějším přidání plynu to nedělá. Co to může být, pumpa, zanesené vstřiky?
Auto je sériovka...

Napsal: 18.09.2006, 13:09
od raddy
pokial mas seriovu pumpu, tak by som kazdopadne zacal tam....
takisto skontroluj ci mas medzeru elektrod na svieckach 0.8mm
vstreky asi tazko
to ze to na plny plyn nerobi, by este teoreticky mohlo ukazovat na lambdu...

Napsal: 18.09.2006, 13:13
od Peca
Díky moc, prověřím to.

Napsal: 18.09.2006, 16:26
od Martin_534
mě to dělá v 1700ot na SR a Heinimu asi při 3000 :evil:

Napsal: 18.09.2006, 17:17
od raddy
tento problem by bolo dobre rozdelit na seriovy a upraveny motor....
v seriovom motore to je casty priznak prave pal. pumpy, ale aj casovania predzapalu (v tomto pripade by zdroj problemu obcas vola v remenici na klukovke, ktora sposobuje zmenu predzapalu). Este by som spomenul moznost spinaveho AFM, zlych sviecok...

Napsal: 18.09.2006, 18:31
od Peca
Tak jsem se byl "projet". Mám pocit že kolem těch 2500 rpm to dělá trošku, zatímco kolem 2100rpm, když mám nohu jen lehce položenou na plynu, tak dost...

Btw jaká rychlost odpovídá 5000rpm na pětku? :) (nefunguje mi tachometr...) :roll:

Napsal: 18.09.2006, 18:34
od buky300zx
Peca,mne to iste roby moja Z31!Ked pridam trochu tak to trha jak svina a ked dam plny tak ide jak ujeba.y!Kupil som si budik na meranie AFR a po napojeni som zbadal za je v haji lambda!Tak predpokladam ze je to tou lambdou! :?

Napsal: 18.09.2006, 18:35
od blázen
mě to občas udělá taky ale fakt jen vyjímečně tak to neřeším

...

Napsal: 19.09.2006, 09:13
od Harryp
Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.

Re: ...

Napsal: 19.09.2006, 10:41
od Martin_534
Harryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
to seš ale na docela blbym foru :lol:

Napsal: 19.09.2006, 21:00
od adner
:roll: :lol:

Re: ...

Napsal: 20.09.2006, 20:53
od Kentoya
Harryp píše:Hm,je divný,pánové,že tady ještě nikdo nezmínil velmi slabé místo CA18DET,a to ten přiblblej tisícihran na vačce,co na něm sedí obkročmo ten snímač otáček.Dvoukila jsem nikdy rád neměl,ale ty vačky s tím ojebaným tisícihranem a půlkolíčkem mám ve skříni asi tři.Předstih tam lítal jako hadr na holi,kolem chodilo spousta chytrejch s měřákama... :D A pokud jinak nebyl motor zakokrhanej na spodku,tak kromě nedostatečnýho odvětrání kliky,potažmo zpětnejch bublin do palice,po výměně vačky vždycky fungoval...A byly to tyhle příznaky.
o tom už jsou zde eseje, stačí SEARCH