Stránka 1 z 1

Prední gufero na klice - teče :(

Napsal: 24.09.2006, 19:40
od 935Baby
Tak jsem dneska vsiml loužičky oleje pod motorem - pod řemenici na klice :cry:

A to jsem se chystal ze budu dnes menit manžetu na řadiče - hned jsem mel tak nějak po náladě.

Asi dost pracne vyměnit to přední gufero na klice že ano? Nebo staci shodit řemenici a to ozubené kolečko co je na ní + řemeny a ty píčovniky okolo, nebo se to musi jeste najak dál rozebírat?

Kolik to tak může celkove trvat hodin, nevíte? Asi to necham opravit v servisu tak abych tak nejak mel predstavu kolik by to stalo. A nekupoval jste nekdo nedavno to gufero - abych vedel priblilzne cenu?

Re: Prední gufero na klice - teče :(

Napsal: 24.09.2006, 19:43
od blázen
asi budeš muset sundat olejové čerpadlo, ono je usazeno to gufero v něm,..ale sou zde odvážlivci co to vydloubávájí na namontovaném čerpadle..ale jedna rýha a máš po srandě :wink:

Napsal: 24.09.2006, 19:48
od 935Baby
Sakra to z toho se klube peknej pruser.

Vynda se cerpalo a treba se zjisti ze je poškrábané atd a bůhví kolik se toho ješte při rozebírání najde. To bude zase peněz :roll:

Napsal: 24.09.2006, 19:55
od blázen
no jo já budu ted taky rozebírat, sem zvědav co objevím,.. spíš se bojim :(

Napsal: 24.09.2006, 21:02
od raddy
nemusis vyberat cerpadlo, das dole remenicu a vymenis gufero...skor by ta malo trapit, preco to gufero tecie....dam ti pomocku: kompresny tlak....

Napsal: 24.09.2006, 21:21
od blázen
no snad to neni ono.. tušim si stim měl problem i ty? nebo to byl někdo jiný?

Napsal: 24.09.2006, 21:29
od adner
nevím,proč hned myslíš na nejhorší.Spíš bude staré jak Mrtvý moře a tvrdé jak tejden starej chleba

Napsal: 24.09.2006, 22:49
od Goodziller
Ja jsem dal na podzim nove a ted uz mi zase lejce sakne... :?

Napsal: 25.09.2006, 09:00
od kenivruh
Cerpadlo nemusi vonku. Manual strana EM-14.

mjauto.cz: elring151510 cena 180 Kc

Napsal: 25.09.2006, 09:19
od 935Baby
raddy píše:nemusis vyberat cerpadlo, das dole remenicu a vymenis gufero...skor by ta malo trapit, preco to gufero tecie....dam ti pomocku: kompresny tlak....
No je fakt ze ty komprese jsou 9,5bar na všech válcích ale na teto hodnote uz jsou nejakých 2-3000km. A aby to zpusobovala komprese tak si myslím že by muselo byt zablokovane odvetravani klikove skříně a to jsem nedavno kontroloval a zdalo se byt ok.

Jinak, díky všem za rady :)