Zvýšené otáčky
- Roménius
- user
- Příspěvky: 351
- Registrován: 03.09.2006, 15:53
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Zvýšené otáčky
Mám problém,po nastartování mě ještě několikrát blikne kontrolka čerpadla,a i po zahřátí mám otáčky kolem 1500-2000,leju tam shel w pover. Netuší někdo v čem to může být??
Re: Zvýšené otáčky
myslis kontrolku tlaku oleja?Roman ŠEBESTA píše:Mám problém,po nastartování mě ještě několikrát blikne kontrolka čerpadla,a i po zahřátí mám otáčky kolem 1500-2000,leju tam shel w pover. Netuší někdo v čem to může být??
zvysene otacky su vseobecne sposobene zlym nastavenim snimaca polohy klapky/volnobezneho snimaca, v zlom nastaveni srobu na AAC ventile a samozrejme zvyseny predzapal ma vplyv na volnobezne otacky...
Doporucoval by som s kontrolou samotnej klapky, ci nie je spinava a zatvara sa uplne. je mozne ju dostelovat dorazom. Potom treba skontrolovat, ci je v kludovej polohe klapky zopnuty volnobezny spinac na TPS....A samozrejme, je tu obtokovy ventil pre zvysene studene otacky, treba ho skontrolovat ci nie je zaseknuty v otvorenej polohe, to ako prve...
eventualne napis co zistis pri kontrole a poradime dalej...
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
a to máš S13? Tam jsou jedine dve oranžové kontrolky:Roman ŠEBESTA píše:Kontrolku vstřikování/oranžová/
- varování nizké hladiny kapaliny do ostřikovačů - to fakt žeru - poprvé když se mi rozsvitila jsem si rikal "skara co se deje, benzin tam je a pak koukam na symbol u kontrolky kontrolka na ostrikovace
- nizka hladina benzinu v nádrži
Nebo tam máš nějak mixnute kondomy na žárovičkách že ti svítí jinou barvou?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ked mas namysli kontrolku oznacenu O/D OFF tak ta je pouzita, ked mas automat a svieti vtedy, ked vypnes tzv. overdrive tj. zakazes prevodovke zaradovat max. rychlostny stupen. Inak svieti aj vtedy, ked je nejaky problem s prevodovkou, ale to vsetko plati len ked mas automat. Ked das googlit "o/d off" tak toho najde dost.Roman ŠEBESTA píše:Jo mám s13. A na levo mám kontrolku paliva,potom ty ostřikovače a další neoznačená/oranžová/mě bliká,jsem myslel že to je vstřikování. No předemnou to měl nějakej salát samý diodky pičovinky,a důležité věci zanedbávané,tak je možné že tam taky šachoval.
Ked vsak mas manualnu prevodovku, tak to uz neviem preco ti to blika.
Sem an tom stejne. mam automat, kdyz sem zapnul klicek poprvy po pripojeni baterie tak nic a pri kazdym dalsim zapnuti se rozsviti na chvili s ostatnima a pak blika (18krat ) Me napadlo jestli neni mozny ze tam puvodne byl automat a po prekopani na manual tam zustala zmatena jednotka...casem prozkoumam
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
mne to robi presne ako pises tiezRoménius píše:Když otočím klíček tak několikrát zabliká,a pak už nic.
je to sposobene prerabkou AT na MT
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
To je jedno,ale sa to aspom doriesilo.Nie?doublejay píše:Dovolim si poznamenat, ze pokracujete v rok starem tematu
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk