Stránka 1 z 2
Turbo v pr...?
Napsal: 20.10.2006, 18:23
od Peca
Dnes jsem se byl projet a během těch cca 50km vyvstaly hned tři problémy:
1) Pojížděl jsem asi třicítkou v koloně a najednou auto chcíplo...jako bych otočil klíčkem. Zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a nic. Zkusil jsem to za půl minuty a vše OK. Co to???
2) Turbo. Chová se nějak divně, někdy tlačí někdy ne. Když tlačí tak na 0 baru se dostane cca kolem 3700rpm. Je to OK? V kolika by mělo mít full boost? U mě v cca 5200rpm 1 bar a pak rapidně klesá. Na jedničku mi přijde že netlačí vůbec. Jinak někdy se na ten 1 bar dostane, někdy ne....
3) Po opravdu ostré jízdě (jindy ne) se z motoru ozývá klepání (zní to skoro stejně jako třeba dieselová fabka), po chvíli přestane.
Kdybyste se k tomu mohli vyjádřit, byl bych vděčný!
Napsal: 20.10.2006, 18:30
od raddy
vyzera to ze mas pomerne zavazne problemy.
seriove turbo ma plny tlak pri cca 3200ot,k takze tvoje turbo sa rozhodne nesprava dobre.
to klepanie mi pripada ako problem s tlakom oleja (prehriaty, malo) a nasledne klepanie lozisk/zdvihatiek.
tazko povedat viac, bolo by treba skontrolovat turbo (vole), tlak oleja a kompresiu motora....Takisto pozri mozne zdroje uniku stlaceneho vzduchu.
Napsal: 20.10.2006, 18:40
od Peca
To turbo je mi vcelku ukradené, půjde tam T28, ale fakt nechápu proč to chcíplo a co tam klepe, když ten motor je cca 5000km po komplet GO
(((
Napsal: 20.10.2006, 18:42
od Peca
Jinak olej kontroluju skoro denně a je ho tam dost. Přehřívání možná, ještě na to nemám zapojený budík...
Napsal: 20.10.2006, 20:09
od Kentoya
turbo i motor dělal pravděpodobně michal tipl bych to na 90%, turba od něho se serou, a motor může být v poho, tam bych to tipl na hydroštely
Napsal: 20.10.2006, 20:22
od Peca
Motor nedělal Michal ale nějaký týpek v Ostravě...
Napsal: 20.10.2006, 20:43
od Kentoya
to jsem taky slyšel tak upravuji 50/50 na michala
Napsal: 21.10.2006, 09:33
od street.racer
Peca píše:To turbo je mi vcelku ukradené, půjde tam T28, ale fakt nechápu proč to chcíplo a co tam klepe, když ten motor je cca 5000km po komplet GO
(((
Kdyz vidim, jake se tu delaji generalky, tak bych se vubec nedivil...
Napsal: 21.10.2006, 10:08
od raddy
ak si chces overit stav motora, zmeraj aspon tlak oleja...inak to klepanie moze byt naozaj len hydrostel, ale dovod preco zacne klepat moze byt prave v tlaku oleja...
Napsal: 22.10.2006, 11:17
od Katany
zkontroloval bych taky D vystupek na vyfukove vacce ;-) neco podobnyho s tim startovanim se mi taky stalo kdyz jsem ho mel ulomenej ...
Napsal: 22.10.2006, 16:16
od Peca
Tlak oleje je (jestli se dá věřit budíku) OK, jaká je kritická hodnota kdy poznám že už je něco špatně?
Jinak turbo už netlačí skoro vůbec, jen výjimečně nad 0,5, většinou nevyleze nad nulu
Napsal: 22.10.2006, 16:47
od blázen
tlak oleje by neměl jít pod 1b za provozně zahřáteho oleje
Napsal: 22.10.2006, 16:58
od Peca
blázen píše:tlak oleje by neměl jít pod 1b za provozně zahřáteho oleje
Tak to ne, pohybuje se to kolem hodnot uvedených v manuálu...
Napsal: 22.10.2006, 18:08
od Kentoya
než to turbo uplně zrychtuješ, tak ho vyměn za druhý a tohle od tebe za 2,5-3 vemu
Napsal: 22.10.2006, 18:53
od Peca
Kentoya píše:než to turbo uplně zrychtuješ, tak ho vyměn za druhý a tohle od tebe za 2,5-3 vemu
Provedu