Stránka 1 z 2
Zavit na privodnej rurke oleja do turba.
Napsal: 01.11.2006, 09:25
od kenivruh
Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.
Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.
Napsal: 01.11.2006, 09:27
od Peca
kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.
Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Jestli myslis fuel-cut tak ano, proste to tahne a najednou to prestane jet. Me se to stalo pri predjizdeni dvou kamionu a kvuli tomuto jsem to malem nestihl
Re: Zavit na privodnej rurke oleja do turba.
Napsal: 01.11.2006, 14:49
od Bidrin
kenivruh píše:Vie niekto na 100 % aky je to zavit ? Mne sa vidi ako M10x1, ale nie som si isty.
Jo a este jedna vec. Ten tzv. "boost-cut" sa prejavi ako ked narazis autom do neviditelnej steny ?
Do M10x1 se dá zašroubovat i G1/8 protože velký průměr závitu je 9,728 mm. U hydraulického rozvodu bych tipoval právě G1/8.
Napsal: 01.11.2006, 22:02
od Kentoya
je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje
Napsal: 02.11.2006, 11:13
od kenivruh
Kentoya píše:je to G1/8 a ten sám závit je na čidle tlaku oleje
Ok takze je v podstate rovnaky aku su na senzoroch pre budiky teploty a tlaku.
Napsal: 02.11.2006, 12:15
od kenivruh
Teraz som to pozrel na webe a G 1/8 je paralelny zavit, kdezto zavity na cidlach su "tapered" tzn. ze sa zuzuju.
Ako je to teda ? Ten na tej rurke je paralelny alebo sa zuzuje. Teraz si uz nepamatam presne, ale sa mi zda, ze sa zuzuje. Ak sa zuzuje tak je to R 1/8 ci ako sa to oznacuje.
Napsal: 02.11.2006, 15:52
od Kentoya
tak, tak daleko jsem to nezkoumal, ale je fakt, že na čidlech se zužuje, a na to jsem už zapoměl
Napsal: 03.11.2006, 09:32
od Bidrin
Pokud je závit do kužele, bude se pravděpodobně jednat o 1/8 NPT - dle amerických norem.
Napsal: 03.11.2006, 09:36
od raddy
pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.
Napsal: 03.11.2006, 11:01
od kenivruh
raddy píše:pokial sa bavite o zavitoch na cidlo tlaku oleja, tak ano, je to kuzel.
Prva otazka bola na zavit na privodnej rurke oleja do turba. Takze ten je tiez do kuzela ?
Napsal: 03.11.2006, 17:37
od adner
Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje.
Napsal: 03.11.2006, 17:48
od kenivruh
adner píše:Tak jsem to kvuli tobě změřil,je to nějakej emerickej blázinec-průměr 11,stoupání něco mezi 1-1,25, kužel to není.A zaboha nemůžu najít emerický měrky,takže nevim,jak se to jmenuje.
Hmmm, takze kuzel tam nie je. No ono je pravda, ze to tesni na ten rozsireny koniec rurky, ta "matka" ho pritlaca oproti ploche v tom adaptery na bloku.
Vravis, ze od 1-1.25 ? Urcite to nie je menej ako 1 mm ?
Napsal: 03.11.2006, 18:13
od adner
cca 1,1 mm
Napsal: 03.11.2006, 18:25
od kenivruh
Takze som pozrel sxoc a vyzera, ze je to uplne nestandardny zavit 7/16-24 UNS
A ze vraj je taky isty zavit ako na "banjo" srobe, co ide do turba.
http://www.swagelok.com/downloads/webca ... f?301Red=Y
Strana 34 to je ono. "with flared tubing"
No a vcil uz len najst firmu, ktora to dokaze zohnat.
Napsal: 03.11.2006, 18:55
od adner
No potěš prso.Samej spešl.