Stránka 1 z 4

VG vs RB vs VQ

Napsal: 15.11.2006, 18:52
od Mirek
Nevim jestli to dat sem nebo do pokecu, ale chci se zeptat ktera rada motoru ma vetsi vykonovej potencial pri zachovani dlouhe zivotnosti??

Napsal: 15.11.2006, 21:50
od buky300zx
Vg30ET vydrzi so seriovymi vnutornostami 500-600Hp podla odladenia!
V cca roku 1986 spravili okruhovy special s 1000HP!!!!

Napsal: 16.11.2006, 08:19
od Mirek
Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?

Napsal: 16.11.2006, 10:15
od kenivruh
Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?

Napsal: 16.11.2006, 10:24
od blázen
o zastavbě VG30DETT sem se zajimal hodně dlouho a je to dost velký problém.,mám někde linky o pár swapech tak pohledám když budeš mít zájem

Napsal: 16.11.2006, 11:24
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?
Je to prestavba RB30E na RB30DET za pouziti vrsku z RB25/26DET....mam docela podrobny navod co pouzit atd...

Napsal: 16.11.2006, 11:25
od Mirek
blázen píše:o zastavbě VG30DETT sem se zajimal hodně dlouho a je to dost velký problém.,mám někde linky o pár swapech tak pohledám když budeš mít zájem
jeste nejsem rozhodnuty pro jednu z variant, pokud to bude VG, urcite se ozvu..koukal sem i po VQ35

Napsal: 16.11.2006, 11:36
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Prave premyslim jestli se v budounu zajimat o VG30DETT nebo RB30DET ohledne zastavby misto SR....nechci mit nahnanej motor kterej vydrzi par tis km....chci mit co nejvetsi mozny vykon pri zachovani dlouhe zivotnosti...ktery z nich by jste doporucili?
Ja myslim, ze je to uplne jedno. Oba motor su postavene na rovnakom principe (pokial sa nemylim). To sa tyka VG30DETT a RB25DET alebo RB26DETT. Neviem aky RB30DET mas na mysli. Prevrtany RB25/26 alebo RB30E/ET prerobene na DET ?
Je to prestavba RB30E na RB30DET za pouziti vrsku z RB25/26DET....mam docela podrobny navod co pouzit atd...
Ok tak potom vies, ze tento motor ma jednu nevyhodu a to "maximum possible horsepower is less, as the RB30 block lacks the RB26 block's internal cast-in bracing, and consequently cannot rev as high due to harmonic issues at ~7500 rpm". To jest blok nieje taky "tuhy" ako klasicke RB-cka.

Napsal: 16.11.2006, 12:11
od Mirek
o to mi prave jde...nechci z nej vyzdimat uplny maximum co pujde...chci maximalni vykon dosazitelny pri zachovani zivostnosti motoru

Napsal: 16.11.2006, 20:30
od blázen

Napsal: 17.11.2006, 01:50
od adner
k tomu motoru ovšem potřebuješ ještě převodovku,diferák,poloosy,kardan.Jinak,co se týče motoru,nemá chybu.Je malý,skladný,vydrží moc.Počítej ale s tím,že váží 300 kg.

Napsal: 17.11.2006, 08:43
od milonovo
Podle mě se použití takovýho motoru moc neslučuje s normálním použitím auta.Taková váha na předku když si vezmu že ta kastle není nějak extra pevná,navíc těžiště posunutý ještě víc dopředu asi nebude zrovna ideální pro jízdní vlastnosti.Podle mě když se o SR budeš starat tak taky něco vydrží.Taky jsem měl spoustu podobnejch nápadů i když ne přímo s nissanem,naštěstí jsem neměl k jejich realizaci čas :)

Napsal: 17.11.2006, 23:30
od Kentoya
jestli pak nebude nejlepší dát pod haubnu VG a do kufru pro jistotu RB aby se to těžiště posunulo dozadu

Napsal: 18.11.2006, 05:55
od buky300zx
Kentoya píše:jestli pak nebude nejlepší dát pod haubnu VG a do kufru pro jistotu RB aby se to těžiště posunulo dozadu
:lol:

Napsal: 18.11.2006, 10:28
od Mirek
jsem rad ze se bavite, ale ja se o tu prestavbu zajimam naprosto vazne 8)