Jaky mate zkusenosti s timhle benzinem?
Ja sam jsem celkem pravidelne tankoval V-Power 95 a myslim, ze to celkem bylo znat. Po nekolika natankovanich sel motor lehceji odspodu a tocil se bez problemu az na max.. Ale vcera sem tam nalil V-Power 99+ Racing a jsem z toho uplne hotovej.. Sice stoji pres 30 korun za litr, ale je to bomba!
Tedka Nissanek tahne jak krava (teda ne ze by to predtim taky nebyla pravda, ted je to proste jenom vic..) a je mu celkem jedno, jestli je to na jednicku nebo na petku. Myslim, ze na nejakej sprintik nebo na okruh se rozhodne vyplati natankovat 99+.. Mozna by stalo za to zkusit mereni vykonu s timhle benzinem.. Celkem by me zajimalo, jak se to projevi..
Nezkousel ste to nekdo? :ph34r:
Shell V-Power
Samotne zvysenie oktanoveho cisla ti prinesie uzitok ibak ak mas zvyseny komp. pomer alebo preplnaci tlak. So stand. motorom je to jedno. Mne napriklad motor s 95 okt. benzinom detonuje, preto jazdim 98 okt. Co sa tyka prisad, tie skor cistia motor (pri dlhodobom pouzivani) a mozno zlepsuju spalovanie - lepsi vykon. Pochybujem vsak ze je to poznatelne... Mozno ak si dovtedy tankoval neajky shit....
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Shit sem netankoval..raddy píše:Samotne zvysenie oktanoveho cisla ti prinesie uzitok ibak ak mas zvyseny komp. pomer alebo preplnaci tlak. So stand. motorom je to jedno. Mne napriklad motor s 95 okt. benzinom detonuje, preto jazdim 98 okt. Co sa tyka prisad, tie skor cistia motor (pri dlhodobom pouzivani) a mozno zlepsuju spalovanie - lepsi vykon. Pochybujem vsak ze je to poznatelne... Mozno ak si dovtedy tankoval neajky shit....
Ale asi mas pravdu, spis je to pocitovy zlepseni..
Vlastne ted celkem nedavno sem u jednoho OMV natankoval takovej specialni benzin.. rekl bych tak jedna ku jedny naredenej s vodou.. Vubec to nejelo a spotreba byla asi tak 12 litru mimo mesto..
Dobry, ne?
240 genuine british BHPs covered with British racing green..