Stránka 1 z 1

Zadni tehlice + brzdy Z32

Napsal: 20.11.2006, 17:01
od Mirek
tohle me opravdu zaujalo:
Obrázek
The twin-turbo Z rear upright is forged aluminum, which shaves 7 lbs of unsprung weight. Combined with the larger brakes, the whole unsprung assembly comes out only 2 lbs heavier than stock despite a massive increase in braking power and heat capacity. Note the different mounting point for the rear shock, however (lower left on each upright).

Sem strojar, mam chut to vyzkouset, ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Napsal: 20.11.2006, 17:19
od kenivruh
Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Napsal: 20.11.2006, 17:27
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.
Nejak si nerozumime...nevim kterou "upravenou" tehlici myslis, mel jsem za to ze jsou tam 2 seriove (SX a ZX Z32)..pouzili tehlici ze Z32 vcetne kotouce a brzd s tim ze je mohutnejsi a brzdy maji vetsi brzdny ucinek. Ja se tam ale nikde nedocetl jak resili tlumic, aby nahore pasoval do kastle 240SX a dole na tehlici Z32. Uz si rozumime? Na par obrazcich tam je, ale co je to zac nevim :/

Re: Zadni tehlice + brzdy Z32

Napsal: 20.11.2006, 17:34
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:ale neni mi jasny jak je to udelany s tlumicem a co vsechno je jeste potreba udelat. Zminuji se o tom v tom textu, ale na to je moje AJ kratka. Pokud nekdo vi vic, rad se priucim....
Vidis, ze je tam rozdiel v sposobe uchytenia spodku tlmica. Seriovo je to oko ktore sa nasunie na ten kolik vlavo dole, kdezto ta upravena ma uchytenie na vidlicu so zavlackou.
Nejak si nerozumime...nevim kterou "upravenou" tehlici myslis, mel jsem za to ze jsou tam 2 seriove (SX a ZX Z32)..pouzili tehlici ze Z32 vcetne kotouce a brzd s tim ze je mohutnejsi a brzdy maji vetsi brzdny ucinek. Ja se tam ale nikde nedocetl jak resili tlumic, aby nahore pasoval do kastle 240SX a dole na tehlici Z32. Uz si rozumime? Na par obrazcich tam je, ale co je to zac nevim :/
Tak nahrad slovo "seriova" za "u 200-ky" a slova "ta upravena" za "Z32-ka" :) Myslim, ze hore su upevnene rovnako.

Napsal: 20.11.2006, 17:38
od Mirek
no...o to mi slo 8) Takze zadni tlumic Z32 je nahraditelny s tlumicem 200SX S13? vrsek stejny delka stejna? Jen upevneni na tehlici jine?

Napsal: 20.11.2006, 17:45
od kenivruh
Mirek píše:no...o to mi slo 8) Takze zadni tlumic Z32 je nahraditelny s tlumicem 200SX S13? vrsek stejny delka stejna? Jen upevneni na tehlici jine?
Ci je dlzka rovnaka to uz neviem. Skus tych co maju Z32 nech ti zmeraju dlzku.

Napsal: 20.11.2006, 18:58
od Martin_534
tydle to řešili upravením zadního tlumiče - použili spodní uchyt co se šroubuje na tlumič ze z32