otázky a odpovědi technického rázu
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 01.12.2006, 15:27
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Katany
user
Příspěvky: 911 Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Katany » 01.12.2006, 21:16
v podobnym stavu ho mam ja a radsi budu kupovat asi nove
Martin_534
user
Příspěvky: 5421 Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 01.12.2006, 21:54
já ho měl podrápaný o trochu víc a taky jsem koupil nový
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 01.12.2006, 22:23
pokud budeš kupovat nový za litr ho od tebe vezmu
Nyci
user
Příspěvky: 467 Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 11.12.2006, 22:31
A co se na takovím čerpadle repasuje? Mám trochu jiný kolečka je tam víc zubů. Nedaj se koupit nějaký elektrický???
Kentoya
user
Příspěvky: 6609 Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Kentoya » 11.12.2006, 22:35
na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397 Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mrkevvzime » 12.12.2006, 08:52
2 bary pri kolika otackach?
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 12.12.2006, 08:57
volnoběh na zahřatem motoru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397 Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mrkevvzime » 12.12.2006, 09:05
a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo
raddy
user
Příspěvky: 4812 Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Příspěvek
od raddy » 12.12.2006, 09:14
mrkevvzime píše: a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo
Ak za tepla pri volnobehu tlaci nad 1bar a pri 3000ot nad 3bar, je to v poriadku. Drzte sa udajov z manualu a nestraste sa navzajom
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397 Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mrkevvzime » 12.12.2006, 09:18
no radsi to jeste zkontroluju, ale dik za castecny uklidneni
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 12.12.2006, 09:30
nadruhou stranu taky nemám nejpřesnější budík
důležité je aby byl sací koš v pořádku - neděravý pak by to mělo vydržet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Nyci
user
Příspěvky: 467 Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)
Příspěvek
od Nyci » 12.12.2006, 18:49
Kentoya píše: na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
A kolik tak stojí ten repas toho čerpadla? nebo kolik stojí noví???
Katany
user
Příspěvky: 911 Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Katany » 12.12.2006, 19:24
Kentoya píše: na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
no tak s tim starsim a novejsim typem je to podle me naopak, motor z rv.92 mel to vicezube a dva motory z 89 mely tohle s ovalnymi "zuby" ... podle toho co se ke me dostalo
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 12.12.2006, 19:57
tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod