Stránka 1 z 2
					
				Neslavný konec jedné projížďky :-(
				Napsal: 06.12.2006, 14:15
				od Peca
				Dnes ráno jsme se byli projet s kamarádem, půjčil si Oktávku 1.8T od otce a dopadlo to takhle. Řekněme že lehce přecenil schopnosti podvozku Ochcávky 
 
 
 
Asi chtěl ukázat že mi dokáže ujet, nevím co ho to popadlo  
 
 
Naštěstí je ok.
 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 14:23
				od Martin_534
				to je drobná pusa od svodidel, kamarád dostane od otce pár facek a snad se poučí  

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 14:34
				od Elviiis
				Můj názor je že kdo jednou něco nenatankčí tak se nepoučí. Ja už mám pár bouraček za sebou a jedna mně stála moji motokáru (CRX) a málem i život když jsem se zastavil na střeše par metrů od prudkého srázu. A od té doby jezdím v "klidu" no spíš jen rozumněji. Myslím si že táta byl rád že se mu syn nezabil ale asi si tobude muset odmakat co?
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 14:36
				od Peca
				Jj, kamarád bude splácet. Policajti odhadli škodu na 70k, část uhradí havarijko, zbytek kámoš 

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 14:45
				od kenivruh
				No tak to dopadne, ked sa chce predokolka nahanat z 200-kou. A este na vlhkej ceste. Nedotacavy smyk jak svina.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 15:25
				od Elviiis
				Az tak bych se na to dival muj nazor je ze octavka je daleko jednodusi na rizeni nez 200ka prave diky prednimu nahonu. U 200sx musis s tim volantem a plynem umet jinak pojedes zvlaste pak na mokru v pravni zatacce zase spatky  

  . Spis si myslim ze to proste jen prehnal ale ja rikam stat se stane a pokud to odserou jen plech tak to neni tak strasny. Pecuv kamos se pro priste pouci a da si vetsiho majzla. Znam to podle sebe nejde o machrovani ale ty kone proste svadi 

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:16
				od Milda
				No nebudeme tu zacinat otrepanou diskusi predni versus zadni nahon, fakt ale je, ze se zadkem auta vedle sebe muzes zatacku klidne projet, ale kdyz Ti to pojede rovne, tak jsi v ... ve svodidlech  

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:32
				od blázen
				nezapomente že octy nemaj nic moc podvozky.. z 5tkovou řadou co má kubajz sem jim ujížděl v zatáčkách uplně v pohodě..a to to bavo bylo hooodně stare a těžke a taky zadohrab 
tohle je klasický případ přecenění..jinak se asi líp projíždí zatáčka předohrabem...pokud nejde o drift  

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:33
				od blázen
				PECA ale dal si mu na rovinkách co  

 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:36
				od Elviiis
				Ja to vubec nemyslel tak ze bych chtel porovnavat zadohraby a predohraby. Ja to myslel tak ze ridit predek je jednodussi nez zadek.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:47
				od Roménius
				Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:55
				od blázen
				Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ?   a to ako ??
 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 16:59
				od Roménius
				Byl tam daný čip,nějaký detaily fakt nevím,takový znalec nejsem.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 17:16
				od kenivruh
				blázen píše:Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ?   a to ako ??
 
VW a Audi maju na 1.8t elektronicky regulovany tlak, takze chip ti v podstate len zvysi plniaci tlak. Kolko potom vydrzi motor je otazka.
http://www.audiworld.com/news/99/reprin ... paro.shtml 
			
					
				
				Napsal: 06.12.2006, 17:21
				od blázen
				kenivruh píše:blázen píše:Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ?   a to ako ??
 
VW a Audi maju na 1.8t elektronicky regulovany tlak, takze chip ti v podstate len zvysi plniaci tlak. Kolko potom vydrzi motor je otazka.
http://www.audiworld.com/news/99/reprin ... paro.shtml 
to se ledasco objasnuje  
