Stránka 1 z 1

Maximalni vykon v nizsich otackach

Napsal: 13.12.2006, 18:06
od Mirek
Jakym zpusobem je mozne dostat maximalni vykon do nizsich otacek? v poslednim TM je cervena S15, ktera ma udajne SR20DET s 380PS pri 5200 a 275Nm pri 4850? Ten kroutak mi prijde zase vzhledem k vykonu dost nizkej..muzete me nekdo zasvetit?
viz http://www.tuning-magazine.cz/nc/top-st ... ako-drift/

Napsal: 13.12.2006, 18:31
od Martin_534
kup si v8, tam budeš mít max výkon i krouťák v nižších otáčkách, jinak to možný neni, nebo moje 530d má taky super výkon nízko 8)

Napsal: 13.12.2006, 18:35
od blázen
Martin_534 píše:kup si v8, tam budeš mít max výkon i krouťák v nižších otáčkách, jinak to možný neni, nebo moje 530d má taky super výkon nízko 8)
¨¨

a já se bál napsat at si koupí ropu :lol:

Napsal: 13.12.2006, 18:39
od Martin_534
problém je v tom, a to si většina lidí, co kupujou dýzly neuvědomí, že dýzl se na 2tis dostane za stejnou dobu jako turbobenzín na 4tis 8)

Napsal: 13.12.2006, 18:47
od Heini
Ale taky ve 3-4 už necítíš že to chce ještě jet :P

Napsal: 13.12.2006, 18:49
od blázen
Martin_534 píše:problém je v tom, a to si většina lidí, co kupujou dýzly neuvědomí, že dýzl se na 2tis dostane za stejnou dobu jako turbobenzín na 4tis 8)
ale za tu dobu to mín sežere :?

Napsal: 13.12.2006, 18:51
od buky300zx
Podla mna das vacsi vykon do nizsich otacok tak,ze znizis kompresiu.Ale ma to hacik,nemozes fukat velke tlaky.
Kompresiu sa oplati znizit vtedy,ked s autom jazdis na malich otackach a nevytacas ho do vysokych otacok.

Re: Maximalni vykon v nizsich otackach

Napsal: 13.12.2006, 19:09
od raddy
Mirek píše:Jakym zpusobem je mozne dostat maximalni vykon do nizsich otacek? v poslednim TM je cervena S15, ktera ma udajne SR20DET s 380PS pri 5200 a 275Nm pri 4850? Ten kroutak mi prijde zase vzhledem k vykonu dost nizkej..muzete me nekdo zasvetit?
viz http://www.tuning-magazine.cz/nc/top-st ... ako-drift/
nieco tu bude zle, nie je mozne, aby mal motor SR20DET krut moment 275Nm pri 4850ot a 380k pri 5200ot...Bud to zle napisali a nie je to v Nm ale v librach na stopu alebo bolo zle meranie. Ja mam na ca18det krut moment okolo 400Nm a vykon okolo 300k...

Dovolim si povedat ze cela nasledna debata tymto straca zmysel, kedze udaj o krut. momente je ocividne nespravny.

Prenos krut momentu do nizsich otacik sa da dosiahnut zvysenim protitlakov v sani a vyfuku a turbom s co najrychlejsim nabehom....

Napsal: 13.12.2006, 19:35
od Martin_534
Heini píše:Ale taky ve 3-4 už necítíš že to chce ještě jet :P
však jo, to je jako 6-8tis u benzíňáku

Re: Maximalni vykon v nizsich otackach

Napsal: 13.12.2006, 20:27
od Mirek
raddy píše:
Mirek píše:Jakym zpusobem je mozne dostat maximalni vykon do nizsich otacek? v poslednim TM je cervena S15, ktera ma udajne SR20DET s 380PS pri 5200 a 275Nm pri 4850? Ten kroutak mi prijde zase vzhledem k vykonu dost nizkej..muzete me nekdo zasvetit?
viz http://www.tuning-magazine.cz/nc/top-st ... ako-drift/
nieco tu bude zle, nie je mozne, aby mal motor SR20DET krut moment 275Nm pri 4850ot a 380k pri 5200ot...Bud to zle napisali a nie je to v Nm ale v librach na stopu alebo bolo zle meranie. Ja mam na ca18det krut moment okolo 400Nm a vykon okolo 300k...

Dovolim si povedat ze cela nasledna debata tymto straca zmysel, kedze udaj o krut. momente je ocividne nespravny.

Prenos krut momentu do nizsich otacik sa da dosiahnut zvysenim protitlakov v sani a vyfuku a turbom s co najrychlejsim nabehom....
Dekuju...to je to na co jsem se ptal...