Stránka 1 z 1

Vnutornosti prevodovky.

Napsal: 15.12.2006, 13:04
od kenivruh
Maju S13 a S14 (pripadne S15) rovnake vnutornosti prevodovky ? To jest ci napr. ozubene kolesa su zamenitelne alebo ci su hriadele rovnake a tak.

Pytam sa kvoli tomuto :

http://www.quaife.co.uk/Nissan-Silvia-6 ... rn-gearkit

Len neviem ci to pasuje aj do nasej prevodovky.

Napsal: 15.12.2006, 13:13
od kenivruh
"The engagement is by dog ring and not synchro, this allows a phenomenally fast change, basically only limited by how fast your hand can move the lever, you also don't need to use the clutch when gearing up, thus increasing the speed of the change even more"

Napsal: 15.12.2006, 14:30
od mrkevvzime
hm co to je ten zazracnej dog ring
jinak jako dobry to asi bude to jo

Napsal: 15.12.2006, 14:38
od adner
Zvenku je ta převodovka úplně jiná,není ale vyloučeno,že vnitřnosti budou stejné.Jenže ono je to i s kusem obalu,což ovšem nejde zkombinovat.Mě by do zetka zase pasovaly vnitřnosti z GTR a moc by se mi líbily,jenže ta cena je nastavená podle průměrnýho měsíčního výdělku v NHL a že bych je ukecal na desítku českejch,o tom docela pochybuju. :wink: (ani dvacítku)(asi ani třicítku,čtyřicítku či padesátku)

Napsal: 15.12.2006, 14:40
od kenivruh
mrkevvzime píše:hm co to je ten zazracnej dog ring
jinak jako dobry to asi bude to jo
No nepouziva sa synchro, preto je to rychle. Na bezne jazdenie je to o drzku.

A taktiez, ked sa nepouziva medziplyn pri radeni dole, tak sa rychlo opotrebuje ten dog ring.
Obrázek

Druhe koliesko z prava dole :) to bez zubov to je ono. Tym hybes, ked radis rychlost a tych 6 zubov co trcia hore zapadne zboku do ozubeneho kolesa (uff). Preto musis radit rychlo a pri radeni dole pouzit medziplyn.

Napsal: 15.12.2006, 14:43
od kenivruh
adner píše:Zvenku je ta převodovka úplně jiná,není ale vyloučeno,že vnitřnosti budou stejné.Jenže ono je to i s kusem obalu,což ovšem nejde zkombinovat.Mě by do zetka zase pasovaly vnitřnosti z GTR a moc by se mi líbily,jenže ta cena je nastavená podle průměrnýho měsíčního výdělku v NHL a že bych je ukecal na desítku českejch,o tom docela pochybuju. :wink: (ani dvacítku)(asi ani třicítku,čtyřicítku či padesátku)
No co som nasiel (a je toho malo), tak tie vnutornosti stoja asi 1700 libier (ked to je klasicke radenie, sekvencne cez 2000). Otazka znie ci to nevie niekto vyrobit u nas. Aj na fore je strojarov dost, tak by to mohli skusit :)

Napsal: 15.12.2006, 14:57
od adner
Koukni na amíky.Ti za to chtějí 8000 usd.V čechách to vyrábí pan B.,cca pade.Ale umí jenom Hewlanda.I made by doma by tě vyšlo hodně draho a výsledek nejistej :( .Jo,u takovejch myšlenek se prochlastalo piva. :roll:

Napsal: 15.12.2006, 15:02
od kenivruh
adner píše:Koukni na amíky.Ti za to chtějí 8000 usd.V čechách to vyrábí pan B.,cca pade.Ale umí jenom Hewlanda.I made by doma by tě vyšlo hodně draho a výsledek nejistej :( .Jo,u takovejch myšlenek se prochlastalo piva. :roll:
Ale tych 8k USD je za celu sekvencnu prevodovku nie ? Tych 2k libier je len za tie zuby a osky.

Napsal: 15.12.2006, 15:04
od kenivruh
mrkevvzime píše:hm co to je ten zazracnej dog ring
jinak jako dobry to asi bude to jo
Obrázek

Tie tri ruzove kolieska to su tie dog gears. Radi sa na "tvrdo" bez synchra.

Napsal: 15.12.2006, 15:10
od adner
Ne to jsou prachy za vnitřek. Za převodovku chtějí přes deset.

Napsal: 15.12.2006, 15:11
od kenivruh
adner píše:Ne to jsou prachy za vnitřek. Za převodovku chtějí přes deset.
Ufff.

Napsal: 15.12.2006, 15:28
od Gerox
me to nabizeljeden typ ze slovenska...prej to delaj na zakazku tady v cr...pochopitelne zhroj neodtajnil...nicmene cenovka bylo kolem 30 +/-...za vnitrek...

Napsal: 15.12.2006, 15:34
od adner
To je pan B..Cena dle typu přev.

Napsal: 15.12.2006, 15:42
od buky300zx
Nevedel by niekto zohnat presny technicky vykres na jednotlive kokotinky?

Napsal: 18.12.2006, 12:49
od Brblak
Hele chlepi no ja nevim, ale podle toho co tu pisete je to jak jezdit se starym nakladakem.
Ty tyky nemaj synchra :D