komprese
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
dokud je čas tak kroužka a šály a samozřejmě rozvody, zbytek počká, ten pokles tlaku jednoho válce může mít mnoho příčin, které nevadí chodu motoru, ale také to může být od netěsného ventilu až po prasklý kroužek a ten motor by šel za chvilku do kyten, ale, jelikož má ten motor 150t jak píšeš, tak bych se divil, kdyby měl ještě vše origo, tipl bych to na nějakou opravu uvnitř motoru, protože ty tlaky jsou až moc dobré, kromě druhého válce, u tolika km bych očekával tlaky okolo cca 10 až 10,5 záleží jakým stylem byl motor používán
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere