Zvedák který jsem použil:
Zvedání přední nápravy:
Bezpečnost především, zablokované zadní kolo
Povolit ruční brzdu a zařadit neutrál, protože je potřeba umožnit zadním kolům aby se mohla během zvedání předku pootáčet.
Pokud máte snížený podvozek nebo nainstalované nízkoprofilové pneu tak budete potřebovat něco jako je na obrázku aby jste dostali auto dost vysoko na to aby jste tam mohli dát zvedák:
Pokud použijete stejný zvedák jako je na prvním obrázku a máte seriový podvozek a velikost kol (pneu), tak budete shopni vsunout zvedák pod předek auta bez problémů - pasuje docela těsně pod spodní kryt motoru ale pasuje
A jdeme na to - přední nápravnice:
použijte nějaké dřevěné bloky aby jste zabránili poškození barvy a případnému ohnutí plechů. Vždy použijte větší rovnou plochu umístěnou na podpěře zvedáku:
Stojánek:
Podložka:
Pokud nepotřebujete zvedat auto hodně vysoko tak můžete použít stojánky s těmito podložkami: (hodí se pro měnění kol atd.)
Ale já jsem potřeboval zvednou auto poměřne vysoko přotože jsem opravoval něco pod autem.
Stojánek umístěný pod boční "kolejnicí"
Tak a předek je úspěšne zvednut
Zvedání zadní nápravy
Pokud chcete zvednou pouze jedno zadní kolo, tak můžete použít tento zvedací bod. Například v případě výměny kold atd. Tento způsob zvedání nemám rád protože dochází k velkému kroucení karoserie při zvedání.
Takže zpět ke zvedání zadní nápravy:
Oficielní zvedací bod:
Případně můžete dát hlavu zvedáku sem:
Ale NIKDY SEM!!!!!!!!!!!!
Stojánek pod zadní částí podvozkové "kolejnice"
No a celé auto je zvednuté.
Zvedání auta
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Zvedání auta
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche