el. palivové pumpy
el. palivové pumpy
může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
Re: el. palivové pumpy
škoda,žes neřekl před hodinou....právě jsem nahodil walbroFrelon píše:může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá
takže hlasujem,já bych byl pro černou...
odpoj konektorFrelon píše:nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá
takže hlasujem,já bych byl pro černou...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Se smejes, ale ja to tak delal kdyz sem kombinoval konektor S14 ele s vyvodama pumpy S13 a zabralo to chvilinku, mas tam 2 plus co si pamatuju...pres nejakou normalni zkousecku by to melo jit poznat. To silnejsi jde na pumpu, to slabsi plus slo bud na mereni hladiny nebo hladovy oko..to si ted nepamatuju presne.Frelon píše:Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
v jednoduchosti je síla!
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde