el. palivové pumpy

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

el. palivové pumpy

Příspěvek od Steve »

může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 :?: kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Re: el. palivové pumpy

Příspěvek od stiloman »

Frelon píše:může se mi někdo kouknout na zapojení palivové pumpy na S13 :?: kdo jí má venku,kterej drát je + - a kterej je k odporu měření hladiny?dík
škoda,žes neřekl před hodinou....právě jsem nahodil walbro :D
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... :( byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!

modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá

takže hlasujem,já bych byl pro černou...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

kua 5 a já myslel že 4, no je fakt, že jsem měl pumpu naposledy v ruce před rokem
stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman »

Frelon píše:
Martin_534 píše:jestli se dobře pamatuju, tak se to nedá spléct :)
je tam tlustej červenej a černej na pumpu a pak slabý na plovák
nejde mi ani tak o zapojení přímo na pumpě,ale o to jak bezpečně vyřadit pumpu z provozu přerušením napájení někde na cestě mezi řídící jednotkou a pumpou.kdyby se jednalo o tikající bombu,stříham každopádně červenej,ale ten tam bohužel neni... :( byl jsem se na to podívat a vede tam celkem 5 drátů!

modrá-hnědá
žlutá-zelená
žlutá
bílá-hnědá
černá

takže hlasujem,já bych byl pro černou...
odpoj konektor :D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ono to dost dobře odpojit nejde :D
stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman »

mám pocit,že hned ten první zprava je + pro pumpu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

tady by mělo bejt vidět vše potřebný
Obrázek
snad jen barvy drátů:
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

z toho moc moudrý nejsem,podle toho schématu by to měl bejt černý se žlutým pruhem B/Y (main harness),kterej sem tam samozřejmě neviděl :? ...jěště na to mrknu,každopádně díky
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve »

Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
:lol:
v jednoduchosti je síla!
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
stiloman
user
Příspěvky: 196
Registrován: 05.12.2006, 23:42
Bydliště: Ropice(Frýdek-Místek)

Příspěvek od stiloman »

buky300zx píše:Vy mate 4 kable?Ja mam len dva.
my máme pět :D :D :D
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Frelon píše:
Mirek píše:proc nepouzijes zkousecku? rozpoj konektor a zjisti si kam jde po otoceni klicku plus?
:lol:
v jednoduchosti je síla!
Se smejes, ale ja to tak delal kdyz sem kombinoval konektor S14 ele s vyvodama pumpy S13 a zabralo to chvilinku, mas tam 2 plus co si pamatuju...pres nejakou normalni zkousecku by to melo jit poznat. To silnejsi jde na pumpu, to slabsi plus slo bud na mereni hladiny nebo hladovy oko..to si ted nepamatuju presne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět