Stránka 1 z 1
					
				200sx?
				Napsal: 17.02.2007, 17:18
				od HackIt
				Cau mam problem ja chci 200sx ale vysuchni me ho rozmlouvazi jako ze odchazi turbo atd.. muze te me presvedci o paku ? jestli ho nmam koupit nebo ne dikes jedna se o 1.8T S13
			 
			
					
				Re: 200sx?
				Napsal: 17.02.2007, 18:49
				od blázen
				nic neodchází pokud se stím zachází jak má,..pokud ne tak odchází každý týden něco jiného...tak si to přeber
			 
			
					
				
				Napsal: 17.02.2007, 18:58
				od 935Baby
				Presne, k tomu fakt neni co jineho dodat.
Kazde auto ktere nedostava potrebnou peci se sere. U preplnovaneho sportaku je to extremne dulezite - caste vymeny oleje kvuli jeho prehrivani atd. 
Kazdy koupi dojebane ojete auto ktere ma motor a turbo nacaty a hned tomu naklada a pak kazdej votvira hubu jak se jake auto sere a jaky je to srot.
Dvoukilo co vim ma pouze par vyrobnich vad:
- spatne saci ventily u par vyrobnich serii
- mensi privodni trubka na privod oleje k turbu u par vyrobnich serii (prefacelift tusim)
Tot vse co vim o vyr vadach
Jinak jestli odchazi turba tak to muze byt z monha duvodu:
- spatne mazani turba (zacpana trubicka, nizky tlak oleje)
- pretlakovávaná vana - crank case
- neprofesionalne zgeneralkovna turba
- majitele kteri vi hovno o tom jak se k turbo autum a obecne k autum chovat (kazdy motor se nema za studena tocit - turba na to trpi obzvlast, turbomotory je potreba po poradnem zahulu nechat pred vypnutim motoru blafat na volnobeh aby se ochladilo turbo - respektive zamezilo pripekani oleje v privodni mazaci trubice a mazacich galeriich turba)
			 
			
					
				
				Napsal: 17.02.2007, 22:24
				od Kentoya
				ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2007, 00:42
				od 935Baby
				Kentoya píše:seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
Jak víš ze na motoru ktery byl dejme tomu novy - nove auto co vyjelo pred xx lety z tovarny. Melo meneno olej tak jak se ma, bylo s nim zachazeno tak jak se ma. Jak vys ze na nem po 200 000km odejdou ojnice? To bych nepovazoval za vyrobni vadu, podle me to spis opet jako vzdy souvisi s tou spatnou udrzbou ci zvysovanim vykonu.
 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2007, 01:34
				od Kentoya
				svým způsobem máš pravdu, a ted mi vysvětli, proč jsem ještě nenarazil na ojnice v pořádku a proč ojnice z bluebirda kde se přidřel motor nebyly natažené, přestože jsou stejné, a ten bird měl najeto přes 400 000 km, odpověd je jednoduchá, ty ojnice těžko snáší takový výkon a věř mi že v tom birdu bylo zaneseno sračkama (karbonem) snad vše a posáda karbonu byla větší jak půl cm a 200 000 km odjezdil v české republice a majitel od něhož jsem to koupil ho měl 60 000 km a olej nikdy neměnil, prostě ojnice nejsou dostatečně dimenzovány na tento výkon motoru, a pokud se pletu tak se omlouvám, uvidíme jak rychle začnou odcházet ojnice na motorech které jsem skládal a byly opraveny na průměr 48 přesně, věřme tomu, že majitelé z tohoto fora, kterým jsem to udělal, se o motor budou starat
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2007, 13:45
				od Mirek
				Kentoya píše:ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
takze pomuze vetsi olejova vana?Chci kupovat tuhle:

 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2007, 16:49
				od raddy
				vacsia vana pomoze vzdy, hlavne ak ma prepazky zabranujuce pretekaniu oleja na jednu stranu v zakrute. Avsak najlepsia kombinacia je s chladicom oleja a vacsou vanou.
			 
			
					
				
				Napsal: 18.02.2007, 17:57
				od blázen
				Kentoya píše:ještě má jednu výrobní vadu, ze seriového motoru není dobré ždímat víc jak 250 kobyl
a ještě jednu, seriové ojnice vydrží tak 200 000 km
a ješte jednu, na to že to je turbomotor má málo oleje a proto je vyloženě nutná výměna každých 5 000 km, pokud budeš jezdit okruhy a dávat tomu plnej čoud tak i 3-4 000 km
uvidíme co nám řeknou ojnice na 300k  

 
			
					
				
				Napsal: 19.02.2007, 07:18
				od Elviiis
				Řekl bych že na výkon , na obecné zacházení , na rok výroby atd atd. je dost spolehlivé. TOrbo neodchází když nejsi debil. Ono nissan si ty turba nevyrábí. Tuto značku používa i VW saab atd. Je to super auto. Pokud se k němu budeš hezky chovat tak vydrží a taky ti to všechno vrátí krásným svezením. Je to taková milenka  
