Odfukový filtr nebo přivod do sání

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Odfukový filtr nebo přivod do sání

Příspěvek od Elviiis »

Tak nějak přemýšli jestli dám na výko ventilů odfukový filtr anebo to nechám připjené do sání popřípadě k tomu ještě připojím oil tank. Ale přeci jenom mi připadá koupit odechoví filtr za 250kaček nejlevnější varianta.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

pokial ma tvoj motor sklony produkovat vacsi pretlak v kryte vaciek, tak bude filter zachvilu od oleja a mozes ho vyhodit. okrem toho, ak mas seriovo zapojene odvetranie, tak cez filter pojde falosny nemerany vzduch do motora vzdy ked bude v sani podtlak.

Takze odporucam zaradit do hadice catch tank a nechat to zapojene v sani.

Ak mas v odvetrani jednosmerny ventil, tak mozes filter zaradit pred tento ventil, tymp padom nedochadza k saniu falosneho vzduchu. Takisto mozes odvetranie z catch can vyviest mimo sania a sanie zapchat.
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

No je připojený za filtrem před turbem. motor nemá váhu vzduchu ale mám POP OFF
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nebavime sa o ca18det motore?
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

mmm. U 200sx to nechám tak jak to navrhli kluci v nissanu akorát tam přidám ten tank. Bavíme se o CB80 neboli daihatsu charade Gt-ti. 1.0 R3 twin cam 12V turbo. V sobotu jsem si todovezl a začínám to dávat dohromady ale jakože nikdo o tom nic neví. No i když řeknu daihatsu tak nikdo neví tak radši říkam toyota :D
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tady budou i oturbení Trabanti :-D
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

jjjj :D :D :D Kuwa bude na něm práce jako na hodinách ale je to mazec. Jak jsem to vezl dom tak jsem se parkrat zasekl na tom že nyslyším čtvrtý válec :-D No jinak mne překvapil zvuk. (nemá váhu vzduchu jako hondy) a má to brutálně hrubej zvuk. 5ve to spíš jak 2.0 R6 a ne 1.0 R3 :D
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Elviiis píše:jjjj :D :D :D Kuwa bude na něm práce jako na hodinách ale je to mazec. Jak jsem to vezl dom tak jsem se parkrat zasekl na tom že nyslyším čtvrtý válec :-D No jinak mne překvapil zvuk. (nemá váhu vzduchu jako hondy) a má to brutálně hrubej zvuk. 5ve to spíš jak 2.0 R6 a ne 1.0 R3 :D
Pozri http://charadegtti.co.uk/. A zvuk to ma fakt ako 6 valec. Skuste si najst na youtube gtti.

Inak ja mam na svojom CA zapojene odvetravanie normalne pred turbo ALE mam tak v odvetravacej hadici zapojeny maly palivovy filter z tesca :) Ten ked sa zaspini tak sa vymeni a ide sa dalej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

Hm zajímavé. Jinak první věc co musím udělat je předělat sání páč to má IC za chladičem :shock: . Tam je mu fakt dobře :roll: No a když už budu v tom celí sání.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Odpovědět