Stránka 1 z 1

Už cu ať tofunguje

Napsal: 22.02.2007, 08:52
od Elviiis
Tak na pikaču je to že auto nemůžu dovést ke Kentoyovi. Tak na to musím přijít sám nebo s vašim help.

Jde o to že po poskládání motru. má krásnej tichej chod všechno v pohodě. Ale občas se na volnoběh zakucká (moc paliva) no a když to chci projet tak podle nastavení předstihu vytočím jen 3500 až 4500ot. Asi jsou v pikaču vstřiky? Má ještě někdo nějakou teorii co by to mohlo být? Přemýšlel jsem nad nepovedeným chipem v RJ? A nebo je ten mitsu hajzl na nastavení předstihu v píp? Podotýkám že důvod proč šel motoř pod kudlu byl v pikaču kus ventylu.

Napsal: 22.02.2007, 09:06
od Martin_534
zkusil bych lambdu, předstih, rozvody

Napsal: 22.02.2007, 09:16
od Elviiis
JO rozvody mne taky napadly bo ty nasazoval kámoš ane já já už v tom mám ze svého praxi :wink: no lambda mne nenapadla. A jak jsem psal tak ten předstih bo jak ho posouvám (prasácky na max a na minimum) tak se posouvají otáčky který je motor schopnej vytočit od 3500 až po 4500ot a navíc to doprovázi takoví klepání cvakaná prostě divnej zvuk a jeho intenzita a otáčky kde se začne ozívat se mnění v závislosti na nastavení předstihu.

Napsal: 22.02.2007, 09:36
od raddy
ak tie zvuky pocujes pod zatazou, tak pri pouzitom style zmeny predzapalu moze ist o detonacie.

Napsal: 22.02.2007, 09:40
od Elviiis
Právě na ty detonace jsem taky maslel a ůdajně to dělalo i pře tím než motor klekl a je fakt že dle mého názoru by to mohl být důvod toho rozflákaného ventylu. Myslíš že by to mohli být ty vstřiky?

Napsal: 22.02.2007, 09:46
od raddy
myslim ze by to mohol byt ten predzapal.

Napsal: 22.02.2007, 09:48
od Martin_534
podle mě blbě udělaný rozvody / zničenej D výstupek na vačce na CAS
a odpojením lambdy nic nezkazíš

Napsal: 22.02.2007, 09:49
od Elviiis
Hm. Takže ty myslíš ten mitsubishi nesmysl? Takže bych se mohl s někým domluvit půjčit si ho a uvydíme :wink:

Napsal: 10.03.2007, 00:32
od NISMOO7
AJ JA SI MYSLÍM ŽE PREDZÁPAL ALE NIKDY TO NIEJE 1 VEC......................