Stránka 1 z 2
FPR
Napsal: 26.02.2007, 09:13
od kubajs
stalo se to že jsem přepojil FPR tak jak jsem to dělal na černém dvoukilu a to takto
a nějak mě nenapadlo to zkusit natočit, dnes když jsem chtel jet do práce tak to chytlo tak na tři válce,zdechlo a už jsem to nenatočil.co se sakra stalo?
Napsal: 26.02.2007, 09:39
od Martin_534
podle mě to s alternativním zapojením fpr nemá nic společnýho
ale klidně zkus odpojit hadičku z fpr
Napsal: 26.02.2007, 09:45
od kubajs
no měl jsem ještě vytahnutou řídící jednotku do které jsem chtel napájet čip, ale vysral jsem se na to, takže jsem ji dal zpět.
Napsal: 26.02.2007, 09:54
od Martin_534
koukni na dotažení šroubu na konektoru, když ho pořádně nedotáhneš, tak se to chová tak jak píšeš
Napsal: 26.02.2007, 10:28
od adner
konektor domáčknout ručně
Napsal: 26.02.2007, 17:39
od kubajs
vyřešeno, byla to neukostřená ŘJ , mě asi jebne
Napsal: 01.03.2007, 16:42
od kubajs
No tak auto sice jede, ale dobré to není. dojíždím do práce 10km z toho jsem jel ráno 8km na tři válce a na ty poslední dva se to naráz chytlo a jelo to normáně.
Zpátky to jelo na všechny 4 ale do tří tisíc to vůbec nechce jet a dusí se, čím více plynu tím hůř, když ručička překročí 3000 tak to jede zcela normálně a poslední 1km zase vše O.K.
ví někdo co to může být?
Napsal: 01.03.2007, 16:58
od Martin_534
zkus odpojit lambdu
proč to píšu skoro všude?
Napsal: 01.03.2007, 17:06
od kubajs
Martin_534 píše:zkus odpojit lambdu
proč to píšu skoro všude?
to jsem už dělal, turbo se točí a svíčky jsou nové i palivový filtr.
Napsal: 01.03.2007, 17:15
od Martin_534
a todle cukání ti ddělá i s odpojeenou lambdou?
Napsal: 01.03.2007, 17:22
od kubajs
já jsem předtím jezdil jen s odpojenou lambdou, protože se mi zdálo že je k.o. a když se to začlo takhle srát tak jsem jí zapojil a žádná změna nenastala.
Napsal: 01.03.2007, 21:20
od stiloman
kubajs píše:No tak auto sice jede, ale dobré to není. dojíždím do práce 10km z toho jsem jel ráno 8km na tři válce a na ty poslední dva se to naráz chytlo a jelo to normáně.
Zpátky to jelo na všechny 4 ale do tří tisíc to vůbec nechce jet a dusí se, čím více plynu tím hůř, když ručička překročí 3000 tak to jede zcela normálně a poslední 1km zase vše O.K.
ví někdo co to může být?
až na to příjdeš,tak dej vědět
mám ty samé příznaky
Napsal: 01.03.2007, 22:20
od kubajs
stiloman píše:kubajs píše:No tak auto sice jede, ale dobré to není. dojíždím do práce 10km z toho jsem jel ráno 8km na tři válce a na ty poslední dva se to naráz chytlo a jelo to normáně.
Zpátky to jelo na všechny 4 ale do tří tisíc to vůbec nechce jet a dusí se, čím více plynu tím hůř, když ručička překročí 3000 tak to jede zcela normálně a poslední 1km zase vše O.K.
ví někdo co to může být?
až na to příjdeš,tak dej vědět
mám ty samé příznaky
ty máš walbro? a zkoušel jsi taky odpojit lambdu?
Napsal: 01.03.2007, 22:24
od stiloman
jjj
mám walbro
lambdu zkusím zejtra
navíc mám nissana na baterky-nedobíjí...dnes jsem dal druhej altík a zas hovno
Napsal: 01.03.2007, 22:29
od kubajs
můj tip je váha vzduchu, ale nevím jak jí otestovat