Stránka 1 z 6
svíčky
Napsal: 07.03.2007, 18:49
od stiloman
mám svíčky BCPR7ES............mohou dělat problém?
Re: svíčky
Napsal: 08.03.2007, 07:43
od raddy
stiloman píše:mám svíčky BCPR7ES............mohou dělat problém?
su to o stupen studensie sviecky ako standard, su akurat vhodne pre tlak serioveho turba 1bar, odtrh elektrod nastav na 0.8mm ak je iny. Ja osobne ich tiez pouzivam.
Napsal: 08.03.2007, 07:52
od Mirek
kdyz uz se to nakouslo...raddy, ci ostatni znali....jake svicky by jste mi doporucili na muj SR20DET?
Napsal: 08.03.2007, 07:57
od raddy
pozri, mne ako najlepsie vychadzaju obycajne klasicke medene ngk, teplotu si zvol podla tlaku turba.
Napsal: 10.03.2007, 00:09
od NISMOO7
PFR6A-11 NGK
Napsal: 12.03.2007, 08:31
od kenivruh
NISMOO7 píše:PFR6A-11 NGK
Kto by kupoval drahe platinove, ked uz nikto nema kat
Napsal: 12.03.2007, 10:24
od NISMOO7
NIESU TAM LEN SKRZ KAT.
Napsal: 12.03.2007, 10:45
od kenivruh
NISMOO7 píše:NIESU TAM LEN SKRZ KAT.
No povedz skrz co este, nech sme mudrejsi (okrem intervalu vymeny co u nas tiez nema vyznam)
Napsal: 12.03.2007, 10:57
od NISMOO7
NAPR:U NGK:
STUDENÁ SVIEČKA NA VäČŠIE TEPLOTY NAPR 9
TELÁ SVIEČKA NA NIŽŠIE TEPLOTY NAPR 10
OBE SA CHOVAJÚ NAJLEPŠIE/ODPALUJÚ PRI INÝCH TEPLOTÁCH,
KDEŽTO IRIDIUM MÁ PRACOVNÝ ROZSAH ZA OBE A DOKONCA ZVLÁDA TEPLOTY VYŠŠIE AKO STUDENÁ ,NAPRÍKLAD
Napsal: 12.03.2007, 11:12
od kenivruh
NISMOO7 píše: NAPR:U NGK:
STUDENÁ SVIEČKA NA VäČŠIE TEPLOTY NAPR 9
TELÁ SVIEČKA NA NIŽŠIE TEPLOTY NAPR 10
OBE SA CHOVAJÚ NAJLEPŠIE/ODPALUJÚ PRI INÝCH TEPLOTÁCH,
KDEŽTO IRIDIUM MÁ PRACOVNÝ ROZSAH ZA OBE A DOKONCA ZVLÁDA TEPLOTY VYŠŠIE AKO STUDENÁ ,NAPRÍKLAD
Ale PFR su platinove nie iridiove. Ci sa mylim ? Iridiove su IQ, IV a tak.
Napsal: 12.03.2007, 11:26
od NISMOO7
PFR SÚ PLATINY
LEN SI PÍSAL ŽE SÚ VÁM NA NIČ
TAK SOM ZAČAL IRIDIUMKAMI ,NIEČO V NICH BUDE SÚ DRAHÉ JAK SVIŇA ALE PRE ZAÚJÍMAVOSŤ SOM ICH PRÁSKOL DO NISSANA NX 2.0 GTL A FAKT TO ROBILO DIVY
TAKŽE MôŽEM POTVRDIŤ ZLEPŠENIE
Napsal: 12.03.2007, 14:07
od raddy
platinove su len kvoli katu, je to jediny dovod. s iridiami mame svoje skusenosti, na fore ich uz par ludi z auta po par km vyhodilo, moj nazor vyhodene peniaze, velmi skoro sa zanasaju a nie je mozne nastavit 0.8mm odtrh.
Napsal: 12.03.2007, 15:42
od NISMOO7
MOMENT TO AKO NASTAVIŤ ODTRH.........NEMYSLÍŠ KOMBINAČKAMI,ŽE NIE?!
NO PRAVDE JE ,ŽE SA KEĎ ZA ZANESIA "BORDELOM ,TAK JE PO NICH,
LENŽE VÝROBCA NEPOČÍTAL S TÝM ŽE SI ICH LUDIA NAMONTUJÚ DO MOTOROV,KTORÉ ZOŽERÚ 2L OLEJA NA 1000 KM,NIČ PROTI STARŠÍM MOTOROM,KTORÉ EŠTE ODVEZÚ DOMOV.
A ĎALŠIA VEC:NGK A ZVLÁŠT IRIDIUM MAJÚ ZTENŠENÝ DRIEK!!!TO ZNAMENÁ ŽE KEĎ NEAKÝ BLBEC TO ZAČNE DOŤAHOVAŤ VYŤAHANÝM KLÚČOM A DÁ SI NATO "EŠTE" AJ DLHÝ NÁDSTAVEC ,A KTOMU TO NEDOŤAHUJE VO VODOROVNEJ POLOHE/NIEKEDY MANÍCI NEMAJÚ VO SVIEČKOVOM KLÚČI ANO GUMIČKU KTORÁ BRÁNI TOMU ABY SA PRI DOŤAHOVANÍ KLÚČ DOTKOL IZOLÁTORA SVIEČKY/TAK HO PROSTE NAPRASKNE...TO SA DÁ PEKNE POZRIEŤ,ALE HNEĎ PRVÉ ČO POVIE KOK...VYJ... POZRITE ČO MI PREDALI ŠAK VôBEC NEJDÚ......
.A TO EŠTE NEHOVORÍM ŽE IRIDIUMKY SA DOŤAHUJÚ ASI OKOLO 12 NM KDEŽTO NORMÁLNE NGK /16/ KOLO 15-18 NM A VERÍM TOMU ŽE NIEKTORÍ SÚ STÁLE NAUČENÝ DOŤAHOVAŤ SVIEČKY JAK KOŇA!!
P.S .SAMOZREJME ŽE NEBUDEM MOTOVAŤ TAKÉ SVIEČKY DO OLEJNIČKY LEBO KEĎ SI POZRIEŠ STREDNÚ ELEKTRÓDU TAK JE FAKT MALÁ,Á KEĎ TI NETESNIA KRÚŽKY A VÁLEC MÁŠ UŽ TEK VAJCOVÝ :-D ,ŽE SA TI PALIVO ZMIEŠA Z OLEJOM TAK TO UŽ JE VÁŽNE DES! A NEDÁ SA TOMU HOVORIŤ MOTOR.....
PREČO SOM JA NIKDY NEMAL S NIMI PROBLÉM?PRE TIETO DôVODY ANI JEDNA REKLAMAČKA,A DOTERAZ TVRDÍM,ŽE TO NEBOLI VYHODENÉ PENIAZE.
S ÚCTOU NISMO07
Napsal: 12.03.2007, 17:50
od 935Baby
NISMOO7 píše:NORMÁLNE NGK /16/ KOLO 15-18 NM A VERÍM TOMU ŽE NIEKTORÍ SÚ STÁLE NAUČENÝ DOŤAHOVAŤ SVIEČKY JAK KOŇA!!
Ja utahuju svicky od lonskeho října jenom a pouze momentakem
¨
20-29Nm dle servisniho manualu.
Napsal: 12.03.2007, 19:18
od Kentoya
já s iridiami nemám nejmenší problém, asi to bude tím motorem po go