FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ

Příspěvek od NISMOO7 »

ODSTAVENIE EGR :-D -JEDNODUCHO UCPAT PRIVOD SPALIN/SDERIOZNE UTESNIT

;-)
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 10.04.2007, 20:51, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

:shock: ty fakt jezdíš na smrad z vejfuku? EGR je první,co letí komínem... ;-)
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

ide von
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:31, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

jasně,nic jinýho s tím dělat nemusíš a motoru to fakt prospěje(sání plný sraček,ventily atd...)nechci ti do toho kecat,ale jestli máš pořád ještě vyhřívaný sání,tak toho se taky rychle zbav(teda,pokud nejezdíš v tuhejch mrazech)nemluvě o tom,že se podstatně zjednoduší rozborka
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

musí ist preč aj regulácia vzduch/výfuk/ ;-)
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:33, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

všechno pryč,ECU je to jedno,tu zajímá jenom AFM,CAS a water temp.nechal jsem ještě benzin temp a samozřejmě čidlo detonací.Veškeré solenoidy pryč i ovládání tureb(řeším manuálně)taky PCV ventily a všechny air regulátory mimo volnoběhu.bezvadně se vyčistí motorprostor
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

sa mi nechce veriť,že ti to neblbne,tzv.kolśanie ot. a skapinanie :-D
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:34, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

je to na dlouho-zejtra
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

Ok ahoj
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

adner: sakrys, budu k Tobe muset nekdy zajet na exkursi, s fotakem a poznamkovym blockem :wink:
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

:roll:
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:38, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

chlapci az uvidite anderuv peclive uklizen prostor kolem motoru ani se vam nebude chtit verit co vidite cistota sama :-D :-D
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

to má určite pripravené na nosku hihih musím sa ho to opýtať :D Obrázek
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

nismo nula sedum,dem na to.
sundáš sací parohy a všechny hadičky odpojíš,trubičky velkou silou vykroutíš z těla až po nich zůstane díra.(i z klapek)Malé zalepíš,velké vyřízneš závit a zatočíš ucpávku.Zůstane jediný vývod-podtlak k brzdám.Pokud nechceš zrušit posilovač spojky,připoj ho k posilovači brzd a můžeš zrušit jeho reservoir tank se všema hadicema.Ventily příd.vzduchu zrušíš všecny mimo volnoběžný.Tlakovou nádobku pro hot start(reg tlaku paliva)zruš taky.Přisávání vzduchu do výfuku taktéž zlikviduj komplet celé.Na vyrovnávací trubici je několik vývodů.Dva použiješ na otvírání bovu,jeden na přívod k boost kontroleru,zbytek uřízneš zavaříš.Všechny solenoidy okolo motoru zlikviduješ,konektory ustřihneš,už je nebudeš nikdy potřebovat.Oba wastegate spojíš dohromady a připojíš k boostkontroleru.Aktivní uhlí letí jakbysmet.Zbyde po něm trubka odvětrání nádrže-necháš volnou-nasaď molitanovou hubici.Sondy zůstanou funkční,potenciometr samo taky.Power transistor dej na jiné místo-někam,kde je zima.Pokud ten odejde,tak proto že byl přehřátej.Hicas už máš doufám venku,ušetří to spoustu místa a kilo.O jízdě nemluvě.Jeho řídící jednotku musíš nechat-ovládá servo.ABS je na tobě.Já ho zrušil.(dělá kravál, je těžkej a vedení k brzdám je zbytečně složité)EGR už jsme řešili,o těch plastovejch trubkách kolem air filtru ti ani říkat nemusím.Nejlíp,když dáš hřib(KN)pak tam konečně vznikne prostor,kudy může vzduch k chladiči.Má to jedinou nevýhodu-když jedeš na volnoběh víc jak 50,tak kolísá volnoběh,občas to chcípne(to platí,když máš filtr přímo na AFM).Věc zvyku-jezdím s kvaltem,jak na motorce.Vrtuli na chladiči spal-hoří dobře .Dej elektrickou-získáš spoustu místa.Určitě jsem na něco zapomněl-ptej se.A chce to pořádný díry do nárazníku-na hladič i interkůlery.Kup si velký-v létě je to hodně znát a taky můžeš jezdit pro T25 smrtelný tlaky. :wink:
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

NO KLÍMA LETELA VON AKO 1.AJ TAK NEFUNGOVALEA A CHL.VRTULU SOM POUŽIL AKO ZÁCHRANNÉ CHLADENIE
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
Odpovědět