FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ
FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ
ODSTAVENIE EGR :-D -JEDNODUCHO UCPAT PRIVOD SPALIN/SDERIOZNE UTESNIT
;-)
;-)
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 10.04.2007, 20:51, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
nismo nula sedum,dem na to.
sundáš sací parohy a všechny hadičky odpojíš,trubičky velkou silou vykroutíš z těla až po nich zůstane díra.(i z klapek)Malé zalepíš,velké vyřízneš závit a zatočíš ucpávku.Zůstane jediný vývod-podtlak k brzdám.Pokud nechceš zrušit posilovač spojky,připoj ho k posilovači brzd a můžeš zrušit jeho reservoir tank se všema hadicema.Ventily příd.vzduchu zrušíš všecny mimo volnoběžný.Tlakovou nádobku pro hot start(reg tlaku paliva)zruš taky.Přisávání vzduchu do výfuku taktéž zlikviduj komplet celé.Na vyrovnávací trubici je několik vývodů.Dva použiješ na otvírání bovu,jeden na přívod k boost kontroleru,zbytek uřízneš zavaříš.Všechny solenoidy okolo motoru zlikviduješ,konektory ustřihneš,už je nebudeš nikdy potřebovat.Oba wastegate spojíš dohromady a připojíš k boostkontroleru.Aktivní uhlí letí jakbysmet.Zbyde po něm trubka odvětrání nádrže-necháš volnou-nasaď molitanovou hubici.Sondy zůstanou funkční,potenciometr samo taky.Power transistor dej na jiné místo-někam,kde je zima.Pokud ten odejde,tak proto že byl přehřátej.Hicas už máš doufám venku,ušetří to spoustu místa a kilo.O jízdě nemluvě.Jeho řídící jednotku musíš nechat-ovládá servo.ABS je na tobě.Já ho zrušil.(dělá kravál, je těžkej a vedení k brzdám je zbytečně složité)EGR už jsme řešili,o těch plastovejch trubkách kolem air filtru ti ani říkat nemusím.Nejlíp,když dáš hřib(KN)pak tam konečně vznikne prostor,kudy může vzduch k chladiči.Má to jedinou nevýhodu-když jedeš na volnoběh víc jak 50,tak kolísá volnoběh,občas to chcípne(to platí,když máš filtr přímo na AFM).Věc zvyku-jezdím s kvaltem,jak na motorce.Vrtuli na chladiči spal-hoří dobře .Dej elektrickou-získáš spoustu místa.Určitě jsem na něco zapomněl-ptej se.A chce to pořádný díry do nárazníku-na hladič i interkůlery.Kup si velký-v létě je to hodně znát a taky můžeš jezdit pro T25 smrtelný tlaky.
sundáš sací parohy a všechny hadičky odpojíš,trubičky velkou silou vykroutíš z těla až po nich zůstane díra.(i z klapek)Malé zalepíš,velké vyřízneš závit a zatočíš ucpávku.Zůstane jediný vývod-podtlak k brzdám.Pokud nechceš zrušit posilovač spojky,připoj ho k posilovači brzd a můžeš zrušit jeho reservoir tank se všema hadicema.Ventily příd.vzduchu zrušíš všecny mimo volnoběžný.Tlakovou nádobku pro hot start(reg tlaku paliva)zruš taky.Přisávání vzduchu do výfuku taktéž zlikviduj komplet celé.Na vyrovnávací trubici je několik vývodů.Dva použiješ na otvírání bovu,jeden na přívod k boost kontroleru,zbytek uřízneš zavaříš.Všechny solenoidy okolo motoru zlikviduješ,konektory ustřihneš,už je nebudeš nikdy potřebovat.Oba wastegate spojíš dohromady a připojíš k boostkontroleru.Aktivní uhlí letí jakbysmet.Zbyde po něm trubka odvětrání nádrže-necháš volnou-nasaď molitanovou hubici.Sondy zůstanou funkční,potenciometr samo taky.Power transistor dej na jiné místo-někam,kde je zima.Pokud ten odejde,tak proto že byl přehřátej.Hicas už máš doufám venku,ušetří to spoustu místa a kilo.O jízdě nemluvě.Jeho řídící jednotku musíš nechat-ovládá servo.ABS je na tobě.Já ho zrušil.(dělá kravál, je těžkej a vedení k brzdám je zbytečně složité)EGR už jsme řešili,o těch plastovejch trubkách kolem air filtru ti ani říkat nemusím.Nejlíp,když dáš hřib(KN)pak tam konečně vznikne prostor,kudy může vzduch k chladiči.Má to jedinou nevýhodu-když jedeš na volnoběh víc jak 50,tak kolísá volnoběh,občas to chcípne(to platí,když máš filtr přímo na AFM).Věc zvyku-jezdím s kvaltem,jak na motorce.Vrtuli na chladiči spal-hoří dobře .Dej elektrickou-získáš spoustu místa.Určitě jsem na něco zapomněl-ptej se.A chce to pořádný díry do nárazníku-na hladič i interkůlery.Kup si velký-v létě je to hodně znát a taky můžeš jezdit pro T25 smrtelný tlaky.