poněvadž cenově vychází velmi dobře a na oko vypadaly jako dospělé,rozhodli jsme se koupit jednu sadu na zkoušku.
při montáži je důležité dodržet rovinnost ploch a házivost nábojů kol do max 0.02 mm,na obvodu disku 0.04-max 0.1 mm.Druhým krokem byl test na okruhu,kde brzdy absolvovaly 7 půlhodin ostré jízdy na autě s hmotností 1700 kilo,výkonem cca 450 ps.Fungují velmi dobře,pouze při maximálním ohřevu lehce poklesne jejich účinnost(nic zásadního),což je způsobeno brzd. destičkami,které jsou určeny pro normální provoz.Tedy stačí nainstalovat o třídu vyšší směs a D2 je možno bez problémů použít i pro nějaký ten racing střední kategorie.Nutno podotknout,že původně na voze byly Zimmermany 330mm se sér.brzdiči a deskami podobné kategorie,ty umřely za chvíli.Takže D2 nekecá a maká.Mohu jen doporučit.
brzdy D2
-
- user
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 12.04.2006, 23:08
- Bydliště: jihlava----birmingham
- Kontaktovat uživatele:
ok jdu teda do tehdle 356mm .. http://www.k-sport.co.uk/products.asp?f=brakes
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Kurva vysoka 900 libier.Kavas píše:cena???
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den