Stránka 1 z 2
Na kolik brousit?
Napsal: 16.03.2007, 12:38
od blázen
Tak mi taky dorazil opožděnej ježíšek, potřebuju poradit jak moc nechat vybrousit blok pro nové písty, moc anglicky neumím tak bych vás chtěl poprosit,abyste mě to někdo z těch tech. rozměrů vyčetli, děkuji
Napsal: 16.03.2007, 13:01
od Martin_534
jestli jsem dobře počítal, tak přesně 84,000mm
Napsal: 16.03.2007, 13:14
od kenivruh
Skusme pocitat:
Priemer piestu je 3.3070 palca = 83.9978 mm.
Suggested clearance je 0.0030 palca = 0.0762 mm (oproti serii o dost viac)
Celkovo teda valec 3.310 palca = 84.074 mm
Jestli se teda nepletu
Odporucam teda premerat piesty a pridat tu "clearance" a na tolko to vybrusit.
Napsal: 16.03.2007, 13:17
od Martin_534
podle mě bore = vrtání = díra v bloku
a Suggested clearance se od ní odečítá = píst má 83,9216mm
Napsal: 16.03.2007, 13:23
od kenivruh
Martin_534 píše:podle mě bore = vrtání = díra v bloku
a Suggested clearance se od ní odečítá = píst má 83,9216mm
Ako som pisal, nech pomeria piest a prida "clearance", potom moze brusit.
Napsal: 16.03.2007, 14:18
od buky300zx
Aj aj chcem take.
Napsal: 16.03.2007, 14:31
od blázen
ok ¨zkusim jim to v servise říct, možná budou vědět sami,.. už tu někdo psal (kentoya) že pro kované se brousí více kvůli větší roztažnosti materiálu.. děkuji za pomoc
Napsal: 16.03.2007, 15:48
od raddy
VELMI, VELMI dolezite je pouzit s kovanymi piestami predpisanu toleranciu, ktora je ina ako pri klasickych. Inak nastane rychla destrukcia piestu a steny valca. Na sxoc to prave riesia.
Re: Na kolik brousit?
Napsal: 16.03.2007, 20:39
od Kavas
blázen píše:Tak mi taky dorazil opožděnej ježíšek, potřebuju poradit jak moc nechat vybrousit blok pro nové písty, moc anglicky neumím tak bych vás chtěl poprosit,abyste mě to někdo z těch tech. rozměrů vyčetli, děkuji
pekny jezisek aj mne by sa taky zisel mozem sa opytat na cenu ak to nieje tajne?dik
Napsal: 17.03.2007, 02:57
od adner
blázen píše:ok ¨zkusim jim to v servise říct, možná budou vědět sami,.. už tu někdo psal (kentoya) že pro kované se brousí více kvůli větší roztažnosti materiálu.. děkuji za pomoc
v servise se jich vůbec na nic neptej a brusiči zadej hotovou míru bez jakéhokoliv náznaku debaty.Zjistíš na stránkách wiseco tech,nebo zavolej Oulehlovi do Jeseníku(zast.pro čr)ten ti to řekne.
Napsal: 17.03.2007, 12:03
od blázen
adner píše:blázen píše:ok ¨zkusim jim to v servise říct, možná budou vědět sami,.. už tu někdo psal (kentoya) že pro kované se brousí více kvůli větší roztažnosti materiálu.. děkuji za pomoc
v servise se jich vůbec na nic neptej a brusiči zadej hotovou míru bez jakéhokoliv náznaku debaty.Zjistíš na stránkách wiseco tech,nebo zavolej Oulehlovi do Jeseníku(zast.pro čr)ten ti to řekne.
a kde na něj vemu číslo? máte ho někdo? písty stáli sevším asi 20tis
Napsal: 17.03.2007, 14:47
od adner
Napsal: 17.03.2007, 15:02
od blázen
děkuji,ještě dotaz k čemu je ta tečka na těch pístech sezhora?
Napsal: 17.03.2007, 16:38
od Libas
ta tečka by mohla býti montážní pomůcka, většinou označení na pístech směřují k rozvodům, ale záleží samozřejmě na výrobcích, pokud se nepletu...ovšem toto nejsou seriové písty, takže nevím, jen nahlas přemýšlím..sorry
Napsal: 17.03.2007, 19:23
od 935Baby
blázen píše:děkuji,ještě dotaz k čemu je ta tečka na těch pístech sezhora?
tak jsem slintal nad fotkami....
forum/viewtopic.php?t=9605&start=0&post ... eb0a75ee9e
a foto kde je detail na pisty tak si to zvetsi a u te tecky je nasano FWD. A jeste anglicky napsane:
Pin offset must be installed in opposite of crankshaft rotation.
Pokus o preklad:
Presazeni čepu musí být nainstalovane v poloze opačné vzhledem k rotaci kliky - neco v tom smyslu - krk za to nedam
to FWD (Front wheel drive - nevim proc to tam je, ze by adner predelaval Zetko na predohrab? kazdopadne - Front = predek ) by jak jiz nikdo zminoval mohlo znamenat ze ta tecka - dulek musi byt smerem k predku motoru - remenici...