Stránka 1 z 10
					
				několik otázek(na pokračování)
				Napsal: 25.03.2007, 19:40
				od nomann
				zdravim vás pánové
tak za 1: kdo máte top mount turbo svody nevadí vám posilovač brzd?
nehřeje se od turba brzdovej válec ikdyž uděláte tepelnej štít? se mi zdá že to neni zrovna nejlepší 
2:když vyhodim posilovač tak jakej brzdovej válec použít?jde použít stávající?
3: když zrušim ABS je vhodnější použít brzdový válec nonABS? když zachovám posilovač
díky
			 
			
					
				Re: několik otázek
				Napsal: 25.03.2007, 20:05
				od blázen
				nomann píše:zdravim vás pánové
tak za 1: kdo máte top mount turbo svody nevadí vám posilovač brzd?
nehřeje se od turba brzdovej válec ikdyž uděláte tepelnej štít? se mi zdá že to neni zrovna nejlepší 
2:když vyhodim posilovač tak jakej brzdovej válec použít?jde použít stávající?
3: když zrušim ABS je vhodnější použít brzdový válec nonABS? když zachovám posilovač
díky
řek bych že nehřeje... 
ted bych se rád zeptal já:
proč vyhazuješ brzdový válec? ABS ?
 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 20:10
				od nomann
				vyhazuju celý ABS protože ho nebudu používat a když už ho používat nebudu tak je těch 9kg zbytečných :-D  :-D 
vymněnim ABS válec za nonABS
			 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 20:37
				od blázen
				válec je stejnej  

  ty nebudeš jezdit za deště?
 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 20:42
				od nomann
				jj v dešti též i na sněhu když nějakej bude ale hlavně budu jezdit kopce 
a zkusím drift a tam je ABS spíš naškodu :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 20:43
				od nomann
				ale spíš mě zajímá jakej dát válec když se rozhodnu vyhodit posilovač 

 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 21:32
				od Martin_534
				posilovač nikdo nevyhazoval a když už měnit brzdovej válec tak za s14 nebo z32 je větší
jinak abs a nonabs válce se lišej otvoram na přední brzdy,  abs má jenom jeden nonabs 2, to jde pořešit téčkem na rozbočení předních brzd, tak to mám já a funguje to bezvadně
			 
			
					
				
				Napsal: 25.03.2007, 21:50
				od nomann
				Martin_534 píše:posilovač nikdo nevyhazoval a když už měnit brzdovej válec tak za s14 nebo z32 je větší
jinak abs a nonabs válce se lišej otvoram na přední brzdy,  abs má jenom jeden nonabs 2, to jde pořešit téčkem na rozbočení předních brzd, tak to mám já a funguje to bezvadně
hm to je fakt téčko to vlastně pořeší nevěděl jsem jestli nonABS nemá větší píst a jestli to turbo neohřejvá tak neni co řešit posilovač je dobrej,
nemusíš tolik šlapat :-D  :-D 
hledal jsem řešení u anglánů a japonců až mi pak došlo že oni tenhle problém namaj 

 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 16:21
				od nomann
				zdravím pánové 
takže další dotazy  chtěl jsem se zeptat jaká je minimální tlouštka zadního 
kotouče mám 7mm  
další dotaz kolik je minimální nebo spíš jaká je tlouštka obložení paken když jsou nový
no a ještě, když jsem sundaval zadní kotouče tak mi z toho vylítali všechny ty pérka a kraviny okolo sem je pozbíral vyfotil a doufám že jsem 
je pozbíral všechny. tady je foto 

no a poslední  zajímá mě jestli pasuje pouze náboj třeba z s14 nebo z32
na 200 těhlici samozřejmě vim že potom nebude pasovat ruční brzda, jde mi jen o ten náboj jestli sedí ložisko(průměr) a poloosy
díky za rady 

 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:07
				od Mirek
				nomann píše:zdravím pánové 
takže další dotazy  chtěl jsem se zeptat jaká je minimální tlouštka zadního 
kotouče mám 7mm  
další dotaz kolik je minimální nebo spíš jaká je tlouštka obložení paken když jsou nový
no a ještě, když jsem sundaval zadní kotouče tak mi z toho vylítali všechny ty pérka a kraviny okolo sem je pozbíral vyfotil a doufám že jsem 
je pozbíral všechny. tady je foto 

no a poslední  zajímá mě jestli pasuje pouze náboj třeba z s14 nebo z32
na 200 těhlici samozřejmě vim že potom nebude pasovat ruční brzda, jde mi jen o ten náboj jestli sedí ložisko(průměr) a poloosy
díky za rady 

 
S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:12
				od tamo
				v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju  
 
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations.  Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX.  The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14.  The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14.  Below is a picture of the parts necessary. 
viac 
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:33
				od nomann
				S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
vim že 5děr proto mě to zajímá a protože musim koupit nový kotouče tak bych vzal rovnu 5ti díru a doufám zě se daj sehnat kotouče vrtaný nebo řezaný.
jakou máš představu o ceně těch nábojů.Jsem socka 
 
 
Jo a platí to i o předních nábojích?
 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:39
				od Mirek
				nomann píše:S14 naboj pasuje...ale je 5x114.3 a Z32 naboj nepasuje, protoze Z32 ma silnejsi poloosu. S14 zadni naboje budu mit asi k prodeji.
vim že 5děr proto mě to zajímá a protože musim koupit nový kotouče tak bych vzal rovnu 5ti díru a doufám zě se daj sehnat kotouče vrtaný nebo řezaný.
jakou máš představu o ceně těch nábojů.Jsem socka 
 
 
Jo a platí to i o předních nábojích?
 
Zatim to neni jisty...budu to vedet behem cca 14 dnu jestli pujdou pryc nebo ne....tak se pak ozvu kdyztak....ciste predni naboj nevim jestli pasuje..ja tam mam celou tehlici
 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:39
				od Mirek
				tamo píše:v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju  
 
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations.  Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX.  The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14.  The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14.  Below is a picture of the parts necessary. 
viac 
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm 
je to mozne....ja mam naboje z TT
 
			
					
				
				Napsal: 31.03.2007, 18:39
				od nomann
				v jednom swap navode som cital ze zo Z32 300ZX naboje nepasuju ale z non turba pasuju  
citace: 
the rear conversion is much easier, in terms of parts combinations. Simply find a 5-lug hub from an S14 240, or a Z32 300ZX. The non-turbo hub is identical to the unit used in the S14. The Turbo hub is slightly differnt, but will work on either the S13, or S14. Below is a picture of the parts necessary.  
viac 
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
nojo ale tohle je swap na s14  
